Postezi clipuri pe Facebook? Compania va împărți veniturile cu tine
Facebook dorește să sporească volumul de conținut pe rețeaua de socializare, iar astfel, compania a anunțat că va împărți cu creatorii de videoclipuri veniturile generate de reclamele atașate acestora, până la un procent de 55%.
Luând drept exemplu portalul YouTube, Facebook va remunera autorii de conţinut care aleg să-şi distribuie creaţiile în cadrul reţelei de socializare. Totuşi, chiar dacă pare foarte îmbietor la prima vedere, aranjamentul în care autorii primesc 55% din veniturile generate din reclamele ataşate la clipuri video ar putea fi mai puţin favorabil acestora decât cel propus de rivalul YouTube, scrie go4it.ro.
În varianta acutală, care este încă în teste pe dispozitivele mobile, clipurile se redau automat, iar, aparent, Facebook va contoriza suma de plată în funcţie de cât timp este redată reclama video, metoda considerată de unii analişti drept învechită putând duce la o diminuare a veniturilor reale.
Mai mult, reclamele sunt redate doar după ce jumătate din imagine este vizibilă pe ecran, fapt ce poate reduce şi mai mult şansele de monetizare.
0 Comentarii