Schimbare MAJORĂ la Facebook. Ce o să primești de acum în newsfeed


Facebook pregătește un nou tip de articole native pentru paginile sale, anunță compania. Acestea au la bază tehnologia Canvas, folosită de curând și pentru reclame în aplicația mobilă.

Cei care deţin pagini pe Facebook vor avea acces la noul tip de articole Canvas în viitorul apropiat. Acestea apar ca simple articole obişnuite, cu fotografie şi titlu, singurul element distinctiv fiind săgeata din partea de jos, care sugerează că articolul poate să fie deschis pentru a afla mai multe informaţii. Formatul articolului acoperă întregul ecran şi poate să ofere acces la un design mai atrăgător pentru a citi informaţii. Articolele Canvas pot fi interactive şi pot include mai multe elemente atrăgătoare pentru cititori, scrie go4it.ro.

Conform Facebook, reclamele Canvas s-au bucurat de un succes răsunător de la lansarea lui din urmă cu doar câteva luni, utilizarea medie a acestui model de promovare fiind de 31 de secunde, mai mult decât oricare alt tip de reclamă disponibilă pe Facebook în acest timp. În total, reclamele Canvas au fost afişate pentru aproximativ 100 de ani, dacă ar fi să adunăm toate vizualizările pentru fiecare utilizator în parte.

Rețeaua de socializare folosește acest mijloc pentru a-și convinge utilizatorii să consume cât mai multă informație, fără a părăsi site-ul.


Comentarii Facebook