Tichetele de masă electronice sunt disponibile de săptămâna următoare. Vezi cum le poți obține



Începând de săptămâna viitoare angajatorii pot alege tipul de tichete de masă pe care să îl ofere angajatorilor, tichetele electronice fiind disponibile din data de 13 februarie.

Potrivit reprezentantilor din domeniu, modul de obtinere a noilor tichete nu este diferit fata de cel al tichetelor de hartie. Totusi, exista anumite aspecte specifice cardurilor, pe care angajatorii si angajatii trebuie sa le aiba in vedere, informează AvocatNet.ro.

Companiile care doresc să apeleze la unitățile emitente pentru a obține tichetele de masă electronice vor urma aceeași procedură ca în cazul tichetelor pe suport haârtie, însă, noua legislație care se va aplica din 13 februarie 2014 stabilește că distribuirea tichetelor electronice nu va fi realizată de angajator, ci de către unitatea emitentă.

Totodata, angajatorul trebuie să achite unităților emitente atât contravaloarea nominală a tichetelor, cât și costul emiterii pe suport electronic.

Conform Legii nr. 291/2013, tichetele de masa in format electronic sunt bonuri de valoare pe suport electronic si sunt destinate exclusiv acordarii alocatiei individuale de hrana a salariatilor. Cardurile vor fi valabile numai daca vor avea inscrise sau stocate intr-un alt mod urmatoarele informatii:

- numele si prenumele salariatului care este in drept sa utilizeze tichetul de masa;

- numele si adresa emitentului;

- date referitoare la perioada de valabilitate;

- interdictia de a fi utilizat pentru achzitionarea de tigari sau de produse alcoolice.

Comentarii Facebook