TUI: România este o pată neagră pentru turiştii germani
România este total necunoscută pentru turiștii germani și are o imagine care suferă masiv. TUI aduce anual pe litoralul românesc sub 1.000 de turişti germani, iar în Bulgaria 250.000.
”Turiştii germani fie nu văd România, nu ştiu absolut nimic despre România, este o gaură, o pată neagră. N-au auzit nimic, nici de bine, nici de rău. Sunt însă destul de mulţi care asociază România cu lucrurile care s-au întâmplat în ultimii 20 de ani, începând de la omorârea unui preşedinte în ziua de Crăciun, mineriade, val de azilanţi şi tot felul de furăcioşi la bănci...”, a spus Dragoş Anastasiu, reprezentantul TUI în România..
”Realitatea noastră, aşa cum este ea, fără autostrăzi, fără spaţii verzi, cu câini vagabonzi şi aşa mai departe, oricum este mai bună decât percepţia”, a mai spus Anastasiu.
Promovarea turismului românesc va fi reluată de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în 2013 cu foțe proaspete.
”Măsurile luate pe partea de promovare, la nivel local, nu le ştiu. Ştiu că au fost fondurile europene absorbite la nivel de principiu, adică se pot lua banii, ştiu că proiectul de promovare a României este făcut şi ştiu că acest lucru va demara în următoarele luni”, a spus Anastasiu.
România a dispărut din cataloagele TUI, pentru că germanii au redus cu 30% volumul ofertelor tipărite.
”Toată lumea se gândeşte cum să scadă cheltuielile din punct de vedere al hârtiei, transportului şi aşa mai departe. În momentul în care scazi cu 30% partea tipărită, prima întrebare este ce elimini de acolo, şi elimini locurile unde ai vânzări mai mici. De vină pentru acestă situaţie suntem noi toţi. Noi mergem la vot, noi decidem ce se întâmplă cu noi înşine, noi suntem aceia care determină ceea ce se întâmplă în această ţară. Ca să ai un produs turistic trebuie să ai în primul rând servicii, evident, infrastructură, şi să ai un nume”, a mai spus şeful Eurolines.
0 Comentarii