Turiștii au reclamat la OPC condițiile de sărbători: Frig în camere și insecte din ciorbă
Frigul din cameră, condiţiile de igienă şi calitatea mâncării au fost principalele aspecte reclamate la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) de români care, de sărbători, au mers în vacanţă sau doar într-un local pentru o seară.
ANPC a înregistrat, la sfârşitul lui 2014 şi începutul acestui an, 33 de sesizări privind petrecerea sărbătorilor de iarnă.
Masa de Revelion a însemnat frig, farfurii nespălate şi whiskey terminat înainte de miezul nopţii pentru clienţii unui restaurant din Constanţa. Potrivit reclamaţiei, temperatura în restaurant era de 12 -15 grade C, iar plângerile clienţilor privind frigul au fost ignorate. În plus, se mai arată în sesizare, aperitivul a fost foarte sărac şi servit în farfurii nespălate, paharele şi tacâmurile au fost insuficiente, iar la la ora 22.00 consumatorii au fost anunţati că nu mai este whiskey, deşi băutura era inclusă în oferta free bar a restaurantului.
La Alba Iulia, un client al unui restaurant din Aiud s-a plâns la Protecţia Consumatorului că personalul a refuzat să-l servească cu bere.
Un alt petent, care achitase masa de Revelion în avans la un local din Braşov, a fost anunţat că rezervarea respectivă a fost acordată altor clienţi.
Condiţii de cazare necorespunzătoare sau sub valoarea plătită au fost reclamate şi la Sinaia, Sibiu, Păltiniş şi Azuga, (în ultimul caz fiind semnalate igrasie şi instalaţia sanitară şi cea electrică defecte), în timp ce la Buşteni un consumator a reclamat că lenjeria de pat era ruptă iar la masă au fost puse tacâmuri ruginite.
Clientul unui restaurant din Azuga a reclamat prezenţa unei insecte în ciorba care i-a fost adusă şi un comportament arogant al bucătarului unităţii.
0 Comentarii