Vineri 22 Noiembrie

Experiența sinistră a unei familii care a plătit 1991 de lei pentru cinci nopți de cazare în Mamaia


O familie a relatat experiența tristă prin care a trecut în stațiunea Mamaia, după o vacanță de cinci zile, care a plătit suma de 1.991 de lei. 

Unul dintre membrii familiei a mărturisit, pe internet, că a primit amenințări și după ce a ajuns acasă.

Turiștii s-au cazat la hotelul din ”stațiunea milionarilor”, după ce de 7 ani nu au mai pășit pe litoral. După ce s-au cazat au cerut un prosop de baie, dar s-au trezit cu țipete la telefon.

Turist din Cluj: ”Bate vântul la Phoenicia, în Mamaia. E cam puțină lume. Nu știu ce se întâmplă” - VIDEO

Am avut o experiență foarte urâtă cu ei, care nu se termină nici acum, pentru că primesc apeluri cu amenințări noaptea de la ei. Am fost cazați 5 nopți la ei, după a doua noapte le-am cerut un prosop de baie/picioare, să îl punem pe jos, pentru că celălalt se murdărise de la nisip, de la plajă, evident… Și nu voiam să ne batem joc de celelalte.

Mi-a țipat în telefon o femeie isterică, mi-a spus că ei nu fac curățenie, că aici nu e hotel, că doar contra cost este serviciu de curățenie. Sau că schimbă lenjeria după 3 nopți, ceea ce noi nu solicitasem oricum…”, a povestit persoana care a mers cu familia, în vacanță.

Oamenii au primit apoi un mesaj pe aplicația WhatsApp, prin care li se spunea că pot pleca și vor primi banii pe două nopți, dar dacă vor să rămână trebuie să achite un depozit de 1.500 de lei.

În sfârșit, după ce am închis telefonul am primit mesaj pe WhatsApp, că dacă nu ne convine putem să plecăm, că ne returnează banii pe 2 nopți, chiar dacă noi mai aveam de stat 3, deci pe furat din start… Apoi, dacă vrem să mai stăm, să mergem să plătim jos depozit de 1.500 lei pe care am omis, deși nu ni s-a solicitat! Greșeala noastră, și pentru că eram cu un copil mic, este că am coborât și am plătit depozitul de 1500 lei.

Precizez că suma integrală pentru cazare am plătit-o la check-in 1.991 lei. Depozitul, evident fără vreun proces verbal de predare-primire, nimic, doar un bon de casă, firmă noua, din 2023. În sfârșit, măgării multe! Depozitul care urma să ni se returneze după 14 zile de la check out”, a continuat să povestească turistul.

Cu toate că a trecut o lună de la plecarea din hotel, familia nu a primit cei 1.500 de lei lăsați depozit la hotelul din Mamaia.

Au trecut acum mai bine de 30 de zile de la check out, le-am lăsat recenzii pe Google și pe Booking. Contul lor vechi de Google l-au șters, pentru că primiseră multe recenzii negative de la persoane cărora li s-a întâmplat cam același lucru. Banii de pe depozit evident că nu i-am primit înapoi. Le-am făcut reclamație la ANPC și la Poliția Economică. Poate cu puțin noroc rezolvă ei ceva. Nu mai fusesem la mare în România de 7 ani, am rămas așa cu un gust amar. Este foarte urât ce se întâmplă și că în 2023 ești jignit și amenințat pe banii tăi”, a mai transmis persoana respectivă.

Comentarii Facebook