Influencerii nu vor să promoveze România pe bani. Bugetul de 200.000 de euro nu îi atrage
Influencerii refuză să intre în campania de promovare a destinațiilor turistice din România pentru că se câștigă prea puțin.
Nicio agenţie de PR n-a fost interesată să lucreze cu statul, pentru că bugetul alocat de Ministerul Turismului ar fi prea mic.
Daniel Cadariu, ministrul Turismului, spune că acum se face a ”treia încercare de a face achiziţia publică. Urmează să repostăm pe Seap această achiziţie, pentru că se vede treaba că nu.probabil nu a fost suficient bugetul alocat. Noi am gândit o sumă de 200 de mii de euro şi se pare că nu au fost firme interesate”.
Marian Hurducaș, specialist marketing: ”Cea mai mare problemă a ministerului turismului este, dacă stăm să ne uităm istoric, faptul că nu există acţiuni de lungă durată în capitolul promovare de brand de ţară. Mai ai problema de credibilitate a statului sau a unei instituţii a statului. Ok, mă apuc să lucrez cu statul, am sorţi de izbândă?”.
Foto: Muzeul Astra de la Sibiu / Tatiana Untilov
8 Comentarii
Statul nu mai exista, este doar o organizatie agresiv-antisociala.
aia care se iau dupa "influensari" nu merita atentie
@nelu v.: mai buni aia care se iau dupa antena 3, nu?
@Christ: alt dobicreti care nu poate gândi singur și tre' să se ia după cineva
Dupa ce au umplut tara de ursi si turme de caini, vor promovare. Sa fie atacati si strainii.
@.: Lasa ca te inchidem cand vin strainii, sa nu-i ataci.
@ : Eu merg in Austria in concediu, sa nu ma atace cainii si ursii, cand vin strainii.
S-au mai "pus" recent și haite de lupi, dar despre asta nu s-a spus niciunde !