Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu, condamnat la 15 ani și opt luni de închisoare cu executare, după ce a curmat viața unui șofer în 2019


Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu, președintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a fost condamnat, vineri, 10 februarie, de magistrații Tribunalului București la 15 ani și opt luni de închisoare cu executare pentru omor și conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe, relatează Agerpres. Decizia nu este definitivă. 

Tribunalul București a decis, vineri dimineață, să-l condamne pe Mario Iorgulescu pentru două capete de acuzare, în primul rând pentru infracțiunea de omor pentru care judecătorul i-a dat o pedeapsă de 14 ani de închisoare.

Sentința  a fost dată în baza mai multor capete de acuzare deschise pe numele tânărului

În plus, același magistrat a dispus condamnarea fiului șefului Ligii Profesioniste de Fotbal la doi ani de închisoare pentru conducerea unui autovehicul sub influența alcoolului, dar și a altor substanțe interzise, asta după ce, în 2019, deși ar fi fost băut dar și drogat, s-a urcat la volan, iar apoi a gonit pe străzile Capitalei. La un moment dat, cu o viteză exagerată, a pierdut controlul mașinii și a intrat în plin într-o altă mașină ce venea pe contrasens, ucigându-l pe șoferul în vârstă de 24 de ani.

Însă, pedeapsa aceasta de 15 ani și opt luni vine după ce același magistrat de la Tribunalul București a decis să contopească cele două pedepse cu o pedeapsă mai veche, într-un dosar mai vechi în care Mario Iorgulescu fusese condamnat definitiv la trei ani de închisoare pentru complicitate la lipsire ilegală de libertate, asta în urma unui scandal în care el, împreună cu câțiva apropiați ar fi sechestrat un tânăr care le-ar fi împrumutat o sumă de bani și, iată, așa s-a ajuns la această pedeapsă.

Decizia Tribunalului nu este definitivă 

O pedeapsă ce nu este, însă, definitivă. Sentința Tribunalului București poate fi contestată la Curtea de Apel. Cel puțin, până în acest moment, tatăl lui Mario Iorgulescu, Gino Iorgulescu, cel care îi reprezintă interesele juridice, nu doar echipa de avocați și, de altfel, nici aceștia nu au comentat sentința și iată, poate fi atacată.

Mario Iorgulescu a fost condamnat nu doar la 15 ani și opt luni de închisoare, ci și la plata unor daune morale și materiale către două dintre rudele victimei, câte o sută de mii de euro și câte 50.000 de lei.

Cine este Mario Iorgulescu

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, după ce a consumat cocaină şi alcool, scrie Agerpres. Imediat după producerea accidentului, Iorgulescu a părăsit teritoriul ţării, iar după ultimele informaţii el se află în Italia.

Citește și: Mario Iorgulescu nu mai vrea să revină în România și ar vrea să facă pedeapsa în Italia. Cum pozează în victimă

În august 2020, el a fost trimis în judecată pentru săvârşirea infracţiunilor de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, „pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi strada Teodor Neagoe”.

Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum, susţin procurorii.


Comentarii Facebook