Duminica 22 Decembrie

,,Meseria” de influencer, recunoscută la o universitate: ,,Primești și diplomă” / ,,Reprezintă viitorul”


În ultima vreme ,,meseria” de influencer a devenit din ce în ce mai populară în rândul adolescenților, iar tot mai mulți tineri visează să aibă un succes garantat, peste noapte, făcând milioane de vizualizări la postările de pe rețelele de socializare. 

Cum multă lume are impresia că este ușor să fii influencer și să câștigi bani din acest lucru, o universitate din Irlanda, de lângă Dublin, a decis să le arate tuturor că „meseria” aceasta este mai grea decât pare, scrie PlayTech.

„Mulţi oameni cred că este uşor să fii influencer, că nu trebuie decât să postezi videoclipuri de 60 de secunde pe TikTok. Este însă mult mai mult decât atât”, a spus Marta Hughes Bravo, care este studentă la noul program din Irlanda, denumit „Creare de conţinut şi reţele sociale”, și care poate fi urmat la Universitatea Tehnologică de Sud-Est (SETU) din Carlow, aflată la 80 de kilometri de Dublin.

Irene McCormick, directoarea programului, care este fostă producătoare TV, a afirmat că, deși influencerii au apărut recent, această meserie atrage mulți tineri din Generația Z, iar aceștia se pot dezvolta datorită programului.

Inițial, totul a început ca o tabără de vară care avea doar 30 de locuri, însă când a văzut că vor să se înscrie peste 350 de tineri, Irene McCormick a decis să transforme totul într-un curs de patru ani, după care primești și diplomă de influencer, mai notează sursa citată anterior.

„Proiectul s-a bucurat de un succes incredibil, am constatat că exista un apetit uriaş, aşa că ne-am hotărât să mergem mai departe, la nivel de diplomă”, a spus fosta producătoare TV.

Potrivit presei din străinătate, programul include cursuri de creație video, producție de podcast, analize de date, artă narativă, antreprenoriat și psihologie. Iar studenții sunt învățați cum să folosească într-un mod cât mai corect camerele video și de fotografiat, dar și microfoanele. Mai mult decât atât, există și stagii de practică!

„Aproximativ 70% dintre marketerii de astăzi consideră că influencerii reprezintă viitorul marketingului. Sunt folosiţi şi de guverne pentru a-şi trimite mesajele. Postările influencerilor pe reţelele sociale pot fi uneori frivole, însă activitatea în sine nu este aşa, este o treabă foarte serioasă”, a mai spus Irene McCormick.


Comentarii Facebook