Restaurantul care cere taxă pentru o farfurie goală. Client scandalizat de situația aberantă, proprietarul spune că e corect


Un restaurant de pe malul lacului Wörthersee din Austria a stârnit controverse pe rețelele sociale din cauza politicii sale de prețuri. Oaspeților li se percepe o taxă suplimentară pentru o farfurie goală. Un client a fost obligat să plătească opt dolari pentru o astfel de farfurie, conform publicației Luxemburger Wort.

Proprietarul restaurantului își apără politica de a percepe o taxă pentru o farfurie suplimentară, denumită și "farfuria hoțului", considerând-o o măsură transparentă și justificată. Purtătorul de cuvânt al restaurantului din Carintia, Stefan Sternad, a comentat situația, subliniind că aceste costuri sunt clar specificate în meniu și că oaspeții sunt informați în prealabil.

Sternad explică faptul că este firesc ca proprietarul să taxeze o farfurie suplimentară și adaugă că, în Carintia, este o practică obișnuită să se perceapă o taxă suplimentară pentru împărțirea unei pizza pe două farfurii.

În cele din urmă, proprietarul trebuie să acopere costurile de personal și logistică. Cu toate acestea, el subliniază, de asemenea, că proprietarul, în calitate de furnizor de servicii, trebuie să ofere clienților calitate în schimb, astfel încât raportul preț-calitate să fie corect. El consideră că este responsabilitatea clienților să se informeze cu privire la condiții înainte de a comanda.

Sternad, care conduce un hotel și un restaurant în Wernberg, explică faptul că suprataxa pentru împărțirea unei pizza este indicată pe meniul său. 

„Dacă este comunicată, nimeni nu trebuie să fie supărat. Nu te poți aștepta să nu coste nimic dacă ceri o farfurie în plus și poate un pahar cu apă. Nu așa merg lucrurile din punct de vedere financiar”, spune Sternad. Deși prețul poate fi discutat, Sternad îl consideră justificat. El a fost unul dintre primii care a implementat acest concept, potrivit Adevărul

Comentarii Facebook