Revine ”frunza Elenei Udrea” ca brand de ţară. Ministrului Turismului îi e drag logoul


Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a pus că va refolosi ”frunza Elenei Udrea" ca brand de ţară. 

Logo şi brandul sunt bun naţional, adoptate acum 12 sau 14 ani, în urma unor eforturi financiare şi umane. Ele au fost desemnate de către reprezentanţii din industria turismului şi nu de către autorităţi.  

Mi se pare un lucru nefiresc ca vreme de atâţia ani de zile, aceste lucruri să nu fie folosite în beneficiul promovării turismului românesc”, a declarat Daniel Cadariu, la Antena3.ro.

Am emis un ordin de ministru prin care se prevede obligativitatea doar pentru structurile de turism să afişeze logo şi brandul. De asemenea, în ceea ce înseamnă aeroporturi şi puncte vamale, am făcut un rând de adrese prin care am solicitat acceptul acelor instituţii de a putea afişa un panou publicitar cu logo şi brandul de ţară", a explicat ministrul.

Acesta nu exclude însă îmbunătăţirea şi chiar schimbarea logo-ului de ţară.

Dacă e de refăcut ceva e un lucru normal. În acest sens, am emis un alt ordin prin care am constituit un consiliu de brand turistic naţional care are are principala sarcină de a se pronunţa dacă atât logo cât şi brandul trebuie îmbunătăţit sau chiar schimbat”, a mai spus Cadariu.

Comentarii Facebook