Duminica 22 Decembrie

Schimbare majoră pentru o companie aeriană ce operează și la Cluj. Director: ,,Am ascultat feedback-ul pasagerilor noștri”


O schimbare majoră în politica de check-in și îmbarcare a fost anunțată de directorul companiei aeriene low-cost Ryanair, începând din luna mai 2025.

În cadrul unui amplu proces de digitalizare, pasagerii vor fi nevoiți să folosească exclusiv aplicația mobilă pentru a-și obține permisele de îmbarcare, renunțându-se definitiv la cărțile de îmbarcare în format fizic.

Michael O'Leary, directorul general al Ryanair, a explicat că această schimbare reprezintă o continuare a eforturilor companiei de a simplifica și moderniza experiența de călătorie. „Obiectivul nostru este să eliminăm birourile de check-in din aeroport, la fel cum am făcut cu ghișeele de bagaje. Totul va fi gestionat prin aplicație, făcând procesul complet digital și eliminând în întregime hârtia”, a declarat O'Leary.

Această măsură face parte dintr-o strategie mai amplă a Ryanair de a optimiza operațiunile prin intermediul tehnologiei, tendință începută deja cu gestionarea online a bagajelor și oferirea de servicii suplimentare prin aplicație. În acest context, aplicația mobilă Ryanair va deveni un instrument esențial pentru pasageri, asigurând accesul la toate funcțiile necesare pentru zbor, potrivit DC News.

Un alt aspect important al acestei schimbări este eliminarea unei taxe care a generat numeroase plângeri din partea călătorilor. Până acum, Ryanair percepea o taxă de 55 de lire sterline pentru pasagerii care nu efectuau check-in-ul online și ajungeau la aeroport fără cartea de îmbarcare. Cu implementarea completă a sistemului digitalizat, această taxă va fi eliminată. O'Leary a confirmat că această penalizare nu va mai fi relevantă odată ce pasagerii vor fi obligați să folosească aplicația pentru toate procedurile de check-in.

„Am ascultat feedback-ul pasagerilor noștri, iar trecerea la un sistem digital va face ca multe din frustrarea legată de această taxă să dispară. Ne dorim să simplificăm călătoria și să eliminăm barierele care au creat disconfort în trecut”, a subliniat directorul companiei.


Comentarii Facebook