Schimbare majoră pentru o companie aeriană ce operează și la Cluj. Director: ,,Am ascultat feedback-ul pasagerilor noștri”
O schimbare majoră în politica de check-in și îmbarcare a fost anunțată de directorul companiei aeriene low-cost Ryanair, începând din luna mai 2025.
În cadrul unui amplu proces de digitalizare, pasagerii vor fi nevoiți să folosească exclusiv aplicația mobilă pentru a-și obține permisele de îmbarcare, renunțându-se definitiv la cărțile de îmbarcare în format fizic.
Michael O'Leary, directorul general al Ryanair, a explicat că această schimbare reprezintă o continuare a eforturilor companiei de a simplifica și moderniza experiența de călătorie. „Obiectivul nostru este să eliminăm birourile de check-in din aeroport, la fel cum am făcut cu ghișeele de bagaje. Totul va fi gestionat prin aplicație, făcând procesul complet digital și eliminând în întregime hârtia”, a declarat O'Leary.
Această măsură face parte dintr-o strategie mai amplă a Ryanair de a optimiza operațiunile prin intermediul tehnologiei, tendință începută deja cu gestionarea online a bagajelor și oferirea de servicii suplimentare prin aplicație. În acest context, aplicația mobilă Ryanair va deveni un instrument esențial pentru pasageri, asigurând accesul la toate funcțiile necesare pentru zbor, potrivit DC News.
Un alt aspect important al acestei schimbări este eliminarea unei taxe care a generat numeroase plângeri din partea călătorilor. Până acum, Ryanair percepea o taxă de 55 de lire sterline pentru pasagerii care nu efectuau check-in-ul online și ajungeau la aeroport fără cartea de îmbarcare. Cu implementarea completă a sistemului digitalizat, această taxă va fi eliminată. O'Leary a confirmat că această penalizare nu va mai fi relevantă odată ce pasagerii vor fi obligați să folosească aplicația pentru toate procedurile de check-in.
„Am ascultat feedback-ul pasagerilor noștri, iar trecerea la un sistem digital va face ca multe din frustrarea legată de această taxă să dispară. Ne dorim să simplificăm călătoria și să eliminăm barierele care au creat disconfort în trecut”, a subliniat directorul companiei.
4 Comentarii
N-a ascultat niciun feedback. Se vindeau prea putine bilete ca teapa de 55 euro pe cursa era prea mare. Au modificat un pic teapa sa nu dea la ochi. Astia si cu firmele de telefoane cu roamingul la pret de 1000 de ori mai mare daca folosesti mai mult decat cat ai comandat in extraoptiune sunt cei mai mari tepari.
Care-i rosstul check in-ului? Ca indiferent daca fac sau nu, nu-mi dau banii de bilet inapoi. E o birocratie complet imutila, sa te****csa clientii.
@x: Astia-s mai rai decat guvernul. Trebuie sa instalez o aplicatie ca sa mergi odata cu avionul. Daca nu am telefon destept ce fac?
@x: Stai acasa si mergi la scos cartofi !