Activitatea cu publicul de la Primăria Florești se suspendă pe durata stării de urgență
Primăria Florești suspendă orice activitate directă cu publicul pe durata stării de urgență.
”Începând de mâine, pe perioada stării de urgență se sistează orice activitate cu publicul în cadrul Primăriei Florești. Comunicarea cu administrația publică locală se va face strict prin mijloacele electronice de comunicare.
Excepție face Serviciul de Stare Civilă (inregistrari nasteri, decese, căsătorii), care va avea program de lucru normal.
Astfel, începând de marți, toate cererile solicitările sesizările se vor trimite exclusiv prin mail. Toate informațiile se vor afla via telefon. Taxele și impozitele se pot plăti online. Va invit sa accesati site-ul primariei Floresti, floresticluj.ro pentru aceste coordonate de contact. In cursul zilei de maine voi face o publica o lista detailata si actualizata cu numere de telefon și adrese de mail.
Este o măsură absolut necesară având în vedere continua grijă pentru sănătatea cetățenilor, inclusiv a angajaților Primăriei”, a explicat primarul Horia Șulea.
1 Comentariu
o decizie normala, luata de multe primarii, mai putin cea din Cluj-Napoca. Mai bine suspenzi programul cu publicul, decat sa inchizi toata primaria din cauza unei persoane.