Ar fi UTILE curse de autobuz Zorilor-Gheorgheni sau Grigorescu-Gheorgheni? CTP spune că nu
Fostul consilier PNL, Ioan Bîldea, scos de pe liste pe liberali pentru că ridica prea multe întrebări, revine cu o propunere pe care o avea când ocupa un scaun în Consiliul Local.
”Cat de utile ar fi acum legaturi directe de autobuz intre cartierele: Zorilor-Gheorgheni(Titulescu-Iulius Mall); Grigorescu-Gheorgheni(Iulius Mall). Am tot cerut, dar Compania de Transport Public in comun nu vede utilitatea”, se întreabă acum Bîldea.
Directorul CTP Cluj, Liviu Neag, a respins permanent acest proiect pentru că nu este economic viabil și pentru că oricum ”călătorii pot ajunge în aceste zone schimbând două linii”.
Cu siguranță în scurt timp acest proiect va deveni viabil, ținând cont de haosul din trafic de la orele de vârf.
26 Comentarii
Buna ziua ma numesc Sophia Peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrajă numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste… Citeste mai departe
Ar fi utila o legatura directa Grigorescu inceput Zorilor!
C.T.P. = servicii proaste, autobuze vechi si rablagite, mizerie, nesimtire, bokteri interlopi si isterici + un comunist notoriu care conduce tovarasul Liviu Neag
Vreti tunel sau strada suspendata? Vreti paie sau fan? Fumigene ca sa aprinda spiritele si fraierii ca noi sa citeasca si sa lease un comment.
Ar fi utila si o cursa Zorilor-Tetarom, ar cuprinde 3 cartiere, sunt atatia muncitori in acea zona care fac pe zi 2 ore spre serviciu.
Neag are vreme sa schimbe 2 autobuze pentru ca ajumge zilnic la servici la 10:30 cu masina (nu urca in autobiz ca e director si nu se face). Pe la 12:00 dispare. Evident salariul si-l ia pe 8 ore de munca, desi nici in ora in care sta la servici nu mumceste nimic.
Sa tot fi bugetar, urli toata ziua ca ai salar mic si nu spui nimic niciodata despre… Citeste mai departe
Un pont pentru ziaristi. DOAR VERIFICATI CE VA SPUN! Exista o problema mult mai grava decat faptul ca Neag nu vrea sa faca linii directe intre cartiere. Ati scris despre greva de la Ambulanta unde salariatii au facut scandal ca masinile de salvare sunt uzate pentru ca au 7-8 ani vechime si cate 700.000 de km la bord. La CTP lucrurile sunt si mai grave.… Citeste mai departe
Serios? Zici tu ca bunurile mov sunt de 25 de ani? Posibil ca alea albe sa aibă vreo 8-10 ani însă eu nu am mai văzut bunuri vechi asa ca.......e ușor sa arunci cu noroi asa doar sa te afli în treaba.........
@ Stelian
Omul n-a dat cu noroi ci din pacate a zis adevarul. Inteleg ca adevarul te supara insa cel care semneaza Adi are perfecta dreptate. Autobuzele mov is singurele noi is in total doar 50, mai exact 40 de autobuze Solari lungi plus 10 Iveco. Restul de autobuze, pana la 260, is vechi. Cele albe de care zici tu au fost cumparate in 2003 si 2004.… Citeste mai departe
Domnule Spatar cu toții știm că orașul e plin de autobuze și troleibuze de pe vremea lui Pazvante. Așa cum ați spus și dumneavoastră, deși s-au mai cumpărat câteva autobuze și troleibuze, situația nu se va schimba atâta timp cât majoritatea autobuzelor sunt vechi și nici măcar nu mai prezintă siguranță pentru trafic și pentru călători. Am văzut și eu… Citeste mai departe
Ca de obicei Neag nu vrea sa faca nimic din ce ar fi in favoarea clujenilor. Daca ar exista linii directe Zorilor - Gheorgheni si Grigorescu - Gheorgheni oamenii nu ar mai fi nevoiti sa schimbe doua autobuze si sa plateasca doua bilete, plus sa-si piarda timpul asteptand in statii. Neag ii mai rau ca Ceausescu. Desi nu-i calificat sa conduca CTP-ul,… Citeste mai departe
Se pot schimba chiar si 3,4 nu?
… mai, dar ai scapat din lant si te-ai apucat iar de propuneri? mars mai inapoi la impartit fluturasi ca te spun la sefi si iar iti fac scandal… nu mai vezi fete prin oras carora sa le faci poze si sa pui comentarii rautacioase? si pe urma mergi acasa si-i dai in cap la mutu? vezi-ti tu de prostiile tale si lasa orasul pe mana oamenilor mari.
Ti-ai pus untodistii sa behahie, bai Bocila mai, tare-ti statea in gat Bildea asta, ca avea idei care nu se potriveau cu aranjamentele tale, cu nataraii care-ti lig dosul zi- noapte, mai Bocila mai...
… bildea-n gat insa din pacate il cunosc personal si stiu ca este un spagar ordinar si un arivist de nimic care nu este interesat de binele urbei ci doar de accesul lui la ciolan. mi-a povestit cata spaga a dat pe sate ca sa reuseasca sa urce cat de cat pe listele electorale si de cat a trebuit sa linga la batranoci sa-l lase in consiliu. omul asta… Citeste mai departe
@mai bildea...: bine spus lasa orasul pe mina oamenilor mari,Acum e pe mina unora care in loc sa isi vada de treaba pentru care sunt platiti regeste se dau cu trotineta.bat toba.se joaca cu linguroaiele in ceaune . arunca ratuste de plastic in Somes sau se impusca cu vopsea,
Sigur ca poti schimba doua autobuze sa ajungi dintr-un loc intr-altul. Poti merge si pe jos daca vrei.
Cand timpul tau nu valoreaza nimic poti sa ti-l petreci linistit in autobuze si prin statii.
Neagule, comunistule, timpul inseamna bani. Ce-ar fi sa fii tu demis si sa fie pus in locul tau unul care respecta timpul clientilor?
Neag e angajat la stat. Acolo timpul se masoara doar in zile de salar nu si in activitati. In ce firma privat poti sa-ti freci putza in timpul programului 8 ore pe zi? Ei... la stat se poate. La stat frecatul mentei si lenevitul sunt activitati normale. Salariul sa curga ca li-i tare greu la bugetari.
Sigur ca poti schimba doua autobuze sa ajungi dintr-un loc intr-altul. Poti merge si pe jos daca vrei.
Cand timpul tau nu valoreaza nimic poti sa ti-l petreci linistit in autobuze si prin statii.
Neagule, comunistule, timpul inseamna bani. Ce-ar fi sa fii tu demis si sa fie pus in locul tau unul care respecta timpul clientilor?
Normal ca e nevoie. Acesta e motivul pentru care a trebuit sa mai cumparam o masina. 45 min de pe Unirii pana in capat Observator era cam mult. Cu masina de obicei fac 10 min. Ieri si azi am facut 20 min, tot e mai bine cu masina.
Reteaua de transport in comun este la nivelul anilor 80, de atunci incompetentii de la RATUC nu au fost in stare sa o modernizeze. Nu au fost in stare sa creeze linii radiale care sa faca legatura rapida intre cartiere (cum este linia 43), majoritatea liniilor se termina sau trec prin centru. Nu au fost in stare sa creeze hub-uri de transport in cartiere… Citeste mai departe
Cu astfel de gandire la conducerea CTP nu are cum sa atraga oamenii catre transportul public in comun si sa renunte la masina. Pierzi timp pana ajungi la prima statie din cartierul in care locuiesti, pe urma pana schimbi statia din postura de pieton(cobori in cipariu si te muti la teatru, sau cobori la catedrala si te muti la regionala) si pe urma astepti… Citeste mai departe
aruncati-l in wc pe neag si trageti apa, ca se impute c@catul
Ar fi foarte OK si o linie directa Gheorgheni - Aeroport - mai ale ca au mutat scoli din centru in Marasti. Acum ca sa-i duc la scoala pe copii trebuie sa schimb 2 autobuze - e mai usor cu masina...
Linie directă înseamnă mai putine autobuze si favorizarea folosirii mijloacelor de transport în comun. Acum unii folosesc masina pentru că este mai usor si comod, fără să schimbi 10 autobuze.
Eu am făcut cerere la CTP pentru linie Grigorescu -Gheorgheni, explicând avantajele pentru noi călătorii și ce economii ar face dacă ar introduce o singura linie. Cererea este făcută de 2 luni. Însă aștept răspuns.... Incompetenta nelimitată