Avaria la magistrala de apă din Florești a fost remediată, dar multe case au rămas fără apă în prag de sărbătoare! Cum explică primarul situația
De sfintele Sărbători Pascale, floreștenii au rămas fără apă. Avaria la magistrala de apă de pe strada Tăuțiului a fost remediată, însă sute oameni se plâng pe lipsa apei. Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, a explicat situația. Din păcate, reumplerea magistralei la debitul necesar este o acțiune de durată.
„Avaria la magistrala de apă de pe strada Tăuțiului a fost remediată. Astăzi a fost reluată alimentarea cu apă pe traseul magistralei avariate. Compania de Apă Someș-Cluj informează că sunt necesare câteva ore pentru ca debitul pe magistrala să atingă cotele normale, astfel încât și alimentarea cu apă a consumatorilor, atât din Florești cât și din Cluj-Napoca să fie făcută la o presiune normală a apei în rețea. Tot astăzi se intervine și la refacerea părții de carosabil afectată, pentru ca traficul de pe aceasta arteră să fie reluat în condiții normale.
Având în vedere implicațiile păguboase ale acestei avarii, în pragul sfintelor Sărbători de Paște, vreau să mulțumesc tuturor părților implicate în efortul de remediere urgentă a acestei avarii”, a transmis Bogdan Pivariu sâmbătă după-amiază.
Floreștenii însă au continuat să se plângă pe lipsa apei, oamenii zic că au rămas „cu vase în chiuvete și fără apă de băut”. Primarul a revenit în urmă cu câteva minute cu o explicație pentru cele întâmplate: „reumplerea magistralei la debitul necesar este o acțiune de durată care implică aerisirea întregului traseu”. Așadar, din păcate, unii locuitori ai comunei Florești vor fi nevoiți să mai aștepte până vor avea apă la robinet.
„Stimați consăteni, citesc cu atenție mesajele voastre și cu tristețe pe acele câteva care menționează lipsa apei. Pentru a fi corectă informarea aș vrea să comunic că magistrala de apă nu este în proprietatea sau administrarea Primăriei Florești. Aceasta aparține Companiei de Apă Someș-Cluj. Eu, ca și edil al Comunei Florești, pot doar sa fiu suport în a susține eforturile neîncetate ale celor de la Compania de Apă.
Am oferit toata logistica necesara pentru ca intervenția să aibă loc repede, m-am asigurat ca persoanele pagubite de inundațiile create de debitul de apă vor fi despăgubite și sunt în contact continuu cu cei care remediază problema.
Îmi pare nespus de rău pentru aceia dintre dumneavoastra care sunt încă afectați de această avarie, dar aș vrea să scot în evidență că numărul acestora este acum mult redus și va dispărea în curând.
Din păcate, reumplerea magistralei la debitul necesar este o acțiune de durată care implică aerisirea întregului traseu (de la pompele din bazinul de colectare până în zona în care s-a făcut avaria) și apoi egalizarea presiunii din aceasta și reumplerea ei. Pot să vă asigur că reprezentanții Companiei de Apă au fost neîncetat prezenți și implicați în încercarea de remediere rapidă a avariei și reluarea activității normale”, a precizat Bogdan Pivariu, pe o rețea de socializare.
0 Comentarii