Benzi dedicate de autobuz și pe Calea Florești. În Florești vor fi benzi dedicate pe intervale orare
Primarul Emil Boc susține că parcările de pe Calea Florești vor fi desființate și va apărea o bandă dicată până în Florești.
”Scopul nostru este să scoatem mașinile de pe marile bulevarde, cum a fost pe Nicolae Titulescu și cum vom face și pe Calea Florești. Acolo se află într-un proces de evaluare întreaga zonă. Calea Florești trebuie să fie eliberată de mașini pentru a avea transport public dedicat. De aceea vom crea locuri de parcare suplimentare prin demolarea garajelor. Cele mai multe locuri de parcare de pe Calea Florești sunt fără abonament. În prima etapă, se vor stabili locuri de parcare paralele și nu oblice. Aceste locuri de parcare oblice obturează practic o bandă de circulație. Autobuzele nu pot să circule pentru că mașinile parcate încurcă circulația. În primă fază vom restructura parcările și le vom face paralele la bordură. Acest lucru înseamnă că vor fi două benzi de circulație pe fiecare parte”, a declarat primarul Emil Boc.
”Am cerut bandă dedicată, vom discuta și cu cei de la CNAIR pentru a ne permite să facem bandă dedicată și pe ruta Florești, fiind drum național. Tot Floreștiul ar trebui să intre pe aceeași logică a benzilor dedicate pe intervale orare. Dimineața și după-masa în perioadele critice vom avea bandă dedicată cu suplimentarea autobuzelor pe această rută. Va fi o baterie de autobuze care vor circula unul în spatele celuilalt, atât de multe autobuze vor fi care vor asigura o circulație rapidă, cine va dori să stea în mașină în trafic să stea, dar ceilalți vor avea alternativă”, a declarat Emil Boc.
12 Comentarii
mergem ca prostii pe drum cu 4 benzi si peste gard in partea dreapta din poza sunt hectarele smecherilor care urmeaza sa fie smenuite ;)
Ce-ati mai sarit de cur in sus.
Benzile dedicate sunt super utile. Probabil imposibil de implementat pe DN, dar ideea e buna.
@bussy: Ideea este buna daca nu sari cei cel putin 7 pasi anteriori. Primul fiind: CENTURA
Astia sunt batuti in cap.
Se molipsesc unii de la altii.
Nu inteleg nici in ultim ceas ca adm. publica e una, politica e alta.
Aici trebuie sa faci, nu sa minti.
Cu carpeli nu rezolvi problema, ii prelungesti agonia.
Faceti infrastrctura rutiera. Sosele, cai ferate, poduri, tunele.
Toate aceste comentarii sunt de la 2 persoane.
Excelent, cealata banda pentru transport elevi, restu cu trotineta. Daca ploua barca si iarna pe schiuri.
Va fi o baterie de autobuze care vor circula unul în spatele celuilalt, atât de multe autobuze vor fi care vor asigura o circulație rapidă, cine va dori să stea în mașină în trafic să stea, dar ceilalți vor avea alternativă”, Pinochio al meu e mic copil pe langa Bocila asta, te doare bila, mai urma sa fie Galactice- Bombastice- fantastice ca pana si… Citeste mai departe
Pai daca ramane o banda pe sens intre anumite ore cu circulatia de tranzit ce facem? Le punem si lor interval orar de tranzitat orasul?
@un clujean: le punem parola de oras
cum sa faci banda dedicata boc cap de porc, chiar si pe intervale orare, cine foloseste culoarul european pe unde merge? se teleporteaza? aaa nu ai fost in stare 15 ani in primarie sa faci centura aia....nu va accepta cnair asemena aberatie
Dar de ce nu uniți Floreștiul cu Napoca ? Sau așteptați până o sa aibă Floreștiul mai mulți locuitori decât Napoca ? Florești are deja peste 60.000 locuitori..
După ce a permis înființarea ghetto-ului Florești și a altor ghetto-uri in Napoca acuma se trezește și propagandistul mincinos Boc sa vina cu soluții. Nu mai bine făcea străzi cu mai multe benzi, infrastructura de la bun incept ? Cât că pe străzi late nu se ia mită că de la constructorii de blocuri...