Cât ar putea costa biletele și abonamentele RATUC pentru Florești?
Compania de Transport Public Cluj-Napoca a gândit un plan de tarife pentru biletele și abonamentele din Florești.
Acestea ar putea fi cu cel puțin 10 - 15% mai mici decât cele practicate de firmele Fany.
”S-au făcut unele calcule la prețurile actuale. Tarifele vor fi cu ceva mai jos decât cele actuale. Floreștiul este undeva la 3,5 lei - 4 lei acum și va fi undeva la 3 lei un bilet.
Eu vreau să îi aduc pe floreșteni până la un nod de circulație al RATUC, de unde ei să aibă legături cu tot Clujul. Acest nod ar putea fi în Mănăștur sau în zona centrală, dar această zonă este mai grea. Vrem să le facem un bonus ca în prețul unui abonament pe care îl avem să le dăm și o linie la alegere, pe lângă abonamentul Cluj - Florești. Vin până în Cluj-Napoca se dau jos și au legătură în orice zonă a Clujului. Nu mai poartă grija aboamentului și al biletului. Acest abonament ar fi cel mult la actualul preț pe ruta Cluj-Florești, undeva la 80 de lei, parcă. Nu știu exact”, a spus Liviu Neag, directorul RATUC.
Lovitură pentru FANY venită din Florești! RATUC va folosi rute paralele
16 Comentarii
Unde mi-a disparut comentariul?
Nu vreau sa va contrazic florestenilor.Fiecare isi apara interesul propriu.Nu inteleg insa concurenta neloiala pe care o face firma Fany care isi doreste monopl in toata zona ardealului.Ce au avut cu locuitorii Clujului care au beneficiat de transport gratuit la unul din principalele marketuri-Carffour Center-?Chiar azi,m-am trezit cu sotul si inca… Citeste mai departe
oare curtea de conturi doarme ???
din cate stiu eu r.a.t.u.c. nu era prea profitabila nici pana acum si probabil nu o sa fie nici de acum inainte , deci este sustinuta de primarie din bani publici , adica din banii celor care platim taxele si impozitele in Cluj-Napoca , acuma cu tot respectul pentru vecinii nostrii din Floresti , Baciu etc , dar de ce sa le subventionam noi transportul… Citeste mai departe
RATUC anul trecut a iesit pe profit de 38.000 lei. Si in fiecare an a fost pe profit. Singura chestie subventionata de primier RATUC-ului sunt bani pentru reduceri la abonamente ( elevi, studenti, pensionari). Pe langa subventiile acestea, RATUC-ul a mai primit bani de la primarie pentru inoirea parcului de masini.
asd , din profitul de 38000 , scade numai abonamentele pensionarilor de aprox. 300.000 si vezi cu cat mai ramane ratuc profit ???? acele abonamente au " dublu impact " acopera neputinta lui NEAG si aduc voturi piticului atomic , ca sa nu mai vb de investitii in autobuze , troleibuze sau tramvaie noi care tot primaria le cumpara dupa cum si tu ai spus… Citeste mai departe
Un bilet pina la Colina 3 lei+un bilet oina in centru 2 lei total 5 lei, cum e mai ieftin decit cu Fany?
Abonament pina in Manastur+ o linie posibil cit e acum la Fany, dar te dai jos la Colina si alergi la troleibus sau la tramvai, dar se pare ca pentru unii floresteni e mai bine decit direct pina la Hotel Napoca sau la Fabrica de bere.
In loc… Citeste mai departe
Mai mergi cativa ani pe la scoala .
Acum ati vrea sa fie gratuit? Florestiul nu e Cluj inca, deci e considerata ruta externa si e normal sa fie mai scump.
sa stiti ca asta e cuvintul magic pt cei care vor Ratuc, GRATIS, vor avea abonament gratis pe o linie.Bineinteles ca nu vor putea scoate preturi mai mici decit cei de la FANY, problema e ca nu au nici parc auto cu care sa faca fata, si in oras astepti mult si bine sa vina un mijloc de transport
Sigur ca da, 3 lei la Floresti si 4 lei in restul oraselor , cam ciudat...intr`o parte a orasului 3 lei in alta 4...Oricum dupa ce o sa detina suprematia si in Floresti or sa creasca preturile acolo, nu sunt prosti stati linistiti :-j