Cel mai longeviv primar din istoria Clujului, surprins de complexitatea proiectului trenului metropolitan. Boc: „Paradoxal, părea cel mai simplu”
Primar de peste 20 de ani, Emil Boc nu se poate lăuda cu niciun proiect major de infrastructură. Clujenii așteaptă de peste două decenii, soluții pentru decongestionarea traficului în cel mai aglomerat oraș din Transilvania, au rămas însă doar cu speranța. Comisia Europeană va retrage finanțarea de 300 de milioane de euro din PNRR pentru metroul din Cluj-Napoca, afirmă surse guvernamentale, iar proiectul trenului metropolitan pare cel mai greu pentru primarul Clujului, după cum a afirmat chiar Boc în cadrul unei intervenții radio.
„Paradoxal, ar putea părea că se face cel mai simplu, pentru că ai deja infrastructura, dar e cel mai greu pentru că trebuie corelat cu multe alte proiecte, care sunt în diverse stadii de implementare. Trebuie corelat proiectul nostru cu electrificarea căii ferate Cluj-Episcopia Bihor, proiectul de modernizare a căii ferate Coslariu - Cluj-Napoca care e doar în fază de proiectare, culoarul de nord al Clujului pe lângă calea ferată, trei proiectanți diferiți, la care se mai adaugă și stăpânul tuturor Ministerul Transporturilor - CFR Infrastructură. Fiecare proiectant își vede o problemă și până ce s-au pus de acord, a fost cea mai complicată procedură”, a declarat Emil Boc, la ZIUA LIVE.
Boc, un nou termen pentru proiectele majore de infrastructură: Sunt proiectele Clujului 2030-2050
Primarul Clujului le-a dat locuitorilor orașului și un nou termen final pentru toate aceste proiecte majore de infrastructură 2030-2050, spus altfel mulți s-ar putea să nu mai vadă Clujul „transformat” cu o calitate a vieții despre care a tot vorbit administrația locală.
„Partea bună e că am reușit să creăm un punct de vedere comun, pentru a intra în faza finală a documentelor, pentru a putea cere avizele necesare. Fiind vorba despre o investiție pe calea ferată, ai nevoie de o hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici. Este o muncă foarte complicată, dar vă asigur că merită. Cele 23 de stații vor aduce o modalitate alternativă la traficul din Cluj. Vom putea extinde locuirea, accesibilitatea la locuri de muncă. Nu am inventat eu apa caldă, sunt aceste lucruri făcute în Europa de Vest de 20-30 de ani. Stație la aeroport și legătură cu gara, interconectarea trenului metropolitan cu metroul. etc. Sunt proiectele Clujului 2030-2050, alături de centura metropolitană. Suntem pe drumul cel bun la toate", a continuat Boc.
60 Comentarii
Acuma ca cu metroul a rezolvat-o,la fel si cu centura i-au mai venit ceva idei...probabil cineva mai trebuie sa beneficieze de studii de fezabilitate si alte alea!
Ceaușescu nu a fost prost .nu a lăsat nici un primar mai mult de 1 mandat sa ocupe funcția de primar...era lege .Acuma plin de vedete fudule.cu primari hoți și aroganți care se cred buricul pământului. Dej și cluj napoca la pământ. Ma distrat boculet când se luase presa de el și contracandidați ca el nu are timp sa se certe .aroganta maxina.primaria… Citeste mai departe
@Pop: Alte vremuri, acum avem demos a lui cratos, popoulimea voteaza, ce sa zic, cultura , educatia vorbesc la stampilare. Da, si cei care n-au fost la vot ca: n-am cu cine, macar e clujean, decat cu Balteanu miticu' sau Sabin a lui Ucu mai bine cu mocanu' trombonist. Au votat masiv penziusii ultra multumiti de bancutele din oras, de moca pe CTP, de… Citeste mai departe
Iar va roade invidia, bre?
Dați în cel mai bun primar din galaxie. Nici nu știți ce faceți, aruncați cu rahat care tot pe voi vă împroșca. Nu realizați ce faceți, ia uitați-vă în oglindă și vedeți urmele aduse de ventilator pe meclele voastre ramolite și frustrate, diformilor!
@Antonia.:
@Scoate limba din kurul lui Boc, kurva mica: Încă ai rahat la colțul gurii și între dinți:)))
@ Te/ai uitat au ba, in oglinda?:
Bun, 2050. Dupa ce iesim toti la pensie.
cel mai longevivi si cel mai naspa, sa nu ai tu o centura cap coada finalizata, un spital, o scoala nou nouta, ...etc doar promisiuni si sf-uri....asta e, ati primit ce ati votat....borduri si pavaje ala videanu in tot centrul orasului
Aflat în poziții-cheie locale este normal că are un bagaj edilitar plin de probleme.
Care este reperul sau care sînt standardele față de care îi evaluăm și îi judecăm?
Un număr redus de alegători și prea puține realizări?
Că este în fruntea unor rețele clientelare mult mai vizibile azi?
Că a trecut și el uneori prin afaceri și scandaluri… Citeste mai departe
Unu cu ambitii ce in loc sa continue sa faca, s-a lasat prins in itele coruptiei si a abandonat clujenii. Este discutabil daca omul mai este in toate facultatile mintale.
sunt destui proțti în Cluj care ar da bani pe ea
Cine vrea sa vada adevarata fata a lui Boc ,este invitat sa vada starea singurului parc din oras(Parcul Central).Distrus an de an,apoi pun cateva rulouri de iarba pe langa alei si gata.Cand in alte orase similare gasesti usor 4-5 parcuri mari si intretinute ,la noi in parc e desert ! Dar prostimea e multumita ,ca in fiecare weekend este cate un festival… Citeste mai departe
@Articol marca USR:
@sa te bag in chizda ma-tii de jeg ordinar si votant al coruptilor:
@Răspuns tipic de USR-ist, susținător LGBTQ, neputincios, născut victima.:
Ce ușor uită unii sau nu vor să recunoască:
1 . Autostrada Transilvania; 52 de km de la Câmpia Turzii la Gilău
2. Centura Vâlcele - Apahida ( a scos traficul greu)
3. Centura est ocolire Apahida
4. Prelungirea Bulevardului Muncii până la Apahida . Cum a-ar circula azi fără aceste lucrări realizate de Boc??
@Anton :
@Anton : In 1900 toamna orasul nu avea asfalt, acum are, nu era canalizare, aeroport, parkinguri, etc si etc. Acum le are, mare e Boc asta!
@Anton : autostrada, facuta de aia de la bukle. A fost SI boloboc prim ministru. Repet SI, nu DOAR. Centura de diamant … probabil sti de ce i se zice asa (si nu tine de orasul ClujN exclusiv). Iar BT arena , liniile de tramvai, Bdul Muncii nu le as numi proiecte barosane, totusi…. Proiecte mari pt Cluj tinand cont ca vb de puterea economica a lui… Citeste mai departe
Amu citii cu greata tate injuraturile pe care habarnistii de mai jos le arunca asupra Domnului Primar.
Ba mocanilor, Cluju nu era nica toata de nu era Primarul Nost Domnul Boc, nu doar el, si echipa lui din partid, din administratie.
De nu era el nu s-ar fi facut nimic, ma, niciun mol, niciun bloc modern, niciun parc, nicio piscina, niciun strand,… Citeste mai departe
povesti. astept a doua lopata la metrou bro
Paradoxal lucrurile nu-s asa usoare.
Calea ferata ORADEA-CLUJ A FOST CONSTRUITA IN 3 ANI (1868-1870) de catre austro-ungari).
Si paradoxal, nu existau atunci buldozere, escavtoare, betoniere, macarale.
Calea ferata CLUJ-Turda-Teius-Sighisoara-BRASOV era gata dupa paradoxal inca 3 ani, 1873!
Prima cale f. peste Carpati a Brasov-Ploiesti… Citeste mai departe
CEL MAI GUNOI !!! PENSIONARI si GUNOAIELE ! ALEG DAR ??? Su,,,e pentru mult timp ! cu minciunci !!!
Vai ce complex, vai ce complicat, vai, domnule Bonc, nu ne parasiti, proiectele in derulare nu trebuie sa se opreasca... Toti vedem progresul, domnule Bonc. Vedem lucrarile, efortul, rezultatele...
nelu v.(iolatorul de păpușele gonflabile pe unde îi)
Poti zice ce vrei, domule Boc. Exista melteni, prosti si ingamfati, care stiu doar 2 cuvinte "centura" si "masina". Acesti melteni, idioti congenitali, comenteaza in special pe site-ul Stiri de Cluj detinut de o asociatie de melteni dintre cei mai prosti. Vedeti mai jos, in comentarii, cam ce grad scazut de inteligenta au aceste exemplare cvasi-umane.… Citeste mai departe
@ : Nu iti pot desena dar incerc sa iti explic pe scurt::
-centura extinde orasul, se poate construi in afara ei pentru ca ajungi usor in oras
-centura dezvolta orasul pentru ca multe afaceri se muta acolo
-nu poti sa elimini masinile din oras, nimeni nu face asta. Se elimina din centrele oraselor.
-ca sa elimini masinile din centru… Citeste mai departe
@Mihai: Centura scade spafile pentru constructiile in oras, ca se poate face naveta mai usor de la 30 km. Asta e motivul pentru care il amana cat de mult poate.
Ej nebun, 2030-2050?
Ce proiecte pe 25 de ani ca Suez si Panama s-au facut in 10 ani fiecare.
Va zic, asta rade de noi, n-are sa faca nimic in urmatorii 4 ani, stie si el asta si o da deja cu 2030-2050.
Pe bune, demisia frate, stiu ca nu se practica la primari dar e imposibil sa minti ca animalul in campanie si apoi sa o dai cu 2030-2050.… Citeste mai departe
metroul este gata trecem la trenul pulii...mare gutan soldoveanul din rachitele...dee pocaitul ii tot pocait...adica un gunoi cu mult tupeu
Ce inseamna proiect major de infrastructura? Schimbarea completa a liniilor de tramvai sau BT Arena sunt proiecte mici? BT Arena e cea mai mare sala polivalenta din Romania.
Cat despre cele trei mari proiecte, ce oras a mai facut pana acum proiecte de miliarde in tara asta ca sa putem compara?
@DanT: prea putin pt 20 de ani de activitate.
nu stiu daca a costat miliarde, dar de ex in Oradea s-au facut centuri.
@DanT:
@.: Centura din Oradea nu a trecut nici de 100 de milioane din cate stiu, fiind facuta la campie, unde e ieftin/usor sa le faci. Pe de alta parte si lor le-a luat 10 ani dupa Cluj sa termine o polivalenta, iar stadion modern inca nu au. Si nici linii de tramvai complet noi nu au, Clujul schimbandu-le complet acum mai bine de 10 ani. Deci au facut centura,… Citeste mai departe
2050?
Se termina Biserica din Cipariu pana ce face Boc o centura.
Trist cum multi se baga la rate pentru 3000€/mp la un bloc comunist pe niste promisiuni pe care nici nepotii lor nu le vor vedea.
Poate in vizita la rude si prieteni in Oradea.
Un incompetent votat de incompetenți....