Consiliul Județean Cluj a selectat firmele care vor ecologiza rampa de la Pata Rât și pe cele din județ
Consiliul Judeţean Cluj a selectat firma care se va ocupa de ecologizarea și închiderea rampelor de la Pata Rât, Huedin, Turda, Gherla.
De asemenea, proiectul include și lotul 2 - Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane Dej, Câmpia Turzii.
Astfel, pentru cele două loturi, au depus oferte următorii operatori economici:
1. Lot 1, Asocierea BILFINGER BANGHESELLSCHAFT mbH - INSTITUTUL DE STUDII ŞI PROIECTĂRI ENERGETICE, preţ fără TVA 40.489.935,42 lei
2. Lot 1, Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - BECSA SA, preţ fără TVA 38.877.795,32 lei
3. Lot 1, Asocierea S.C. HIDROCONSTRUCŢIA SA - SC ARGIF PROIECT SRL, preţ fără TVA 42.014.861,12 lei
4. Lot 1, Asocierea S.C. GEIGER TRANSILVANIA SRL - WILHELM GEIGER GmbH & CO.KG-COPLAN-CONSULTANŢI-ARHITECŢI-INGINERI SRL, preţ fără TVA 33.477.860, 98 lei
5. Lot 2, Asocierea S.C. GEIGER TRANSILVANIA SRL - WILHELM GEIGER GmbH & CO.KG-COPLAN-CONSULTANŢI-ARHITECŢI-INGINERI SRL, preţ fără TVA 8.098.330,08 lei
6. Lot 1, Asocierea S.C. TRUSTUL de INSTALAŢII MONTAJ şi CONSTRUCŢII SA - SC EURITEH SRL, preţ fără TVA 39.890.888,94 lei
7. Lot 1, Asocierea S.C. NORD CONFOREST SA, SC INTERDEVELOPMENT SRL, SC FINARA CONSULT SRL, preţ fără TVA 27.267.933,79 lei
În urma procedurii de evaluare a fost declarată câştigătoare pentru lotul 1 Asocierea SC Nord Conforest SA - SC Interdevelopment SRL - SC Finara Consult SRL, cu o propunere financiară fără TVA de 27.267.933,79 de lei, iar pentru lotul 2 - Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane Dej, Câmpia Turzii, Asocierea SC Geiger Transilvania SRL - Wilhelm Geiger GmbH&Co.KG - Coplan Consultanti Arhitecti Ingineri SRL, cu o propunere financiară, fără TVA, de 8.098.330,08 de lei.
Prin aceste contracte, firmele câştigătoare vor trebui să îndeplinească activităţi de proiectare precum şi de execuţie lucrări de închidere a depozitelor neconforme, activităţi care presupun:
- Elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea tuturor avizelor, acordurilor şi autorizaţiei de construire;
- Elaborarea proiectului tehnic (faza PT, CS, DE);
- Obţinerea tuturor avizelor, acordurilor şi a autorizaţiei de construire;
- Proiectarea racordurilor pentru utilităţile aferente;
- Lucrări de reabilitare a amplasamentelor depozitelor;
- Lucrări de protecţie împotriva inundaţiilor;
- Lucrări de monitorizare ;
- Execuţia racordurilor aferente utilităţilor.
Data expirării termenului de contestaţii a fost 31 martie 2015, contractul de achiziţie publică urmând să fie semnat în data de 2 aprilie 2015. Termenul de finalizare a contractului este de 12 luni de la data adjudecării.
0 Comentarii