CTP Cluj îl atacă dur pe Tudor Măcicășan, consultantul pe transport al primarului general al Capitalei: De 36 de luni denigrează Clujul
Compania de Transport Public Cluj dezminte informațiile conform cărora transportul public din Cluj ar fi cel mai scump din România, vehiculate de Tudor Măcicășan, consultantul pe probleme de transport al primarului general al Capitalei, Nicușor Dan.
Conducerea CTP Cluj susține că acesta este un ”atac manipulator și intoxicator”, realizat de consultantul primarului general al Capitalei, care a spus că municipiul Cluj-Napoca este orașul cu cele mai scumpe titluri de călătorie per unitate de timp din România.
”Titlurile de călătorie pe mijloacele de transport public în Cluj-Napoca sunt cele mai eficiente și corecte din punct de vedere al prețului și facilităților pentru călători.
Compania de Transport Public Cluj-Napoca (CTP) a luat act de un nou atac manipulator și intoxicator, cu efecte grave asupra imaginii, prestigiului și intereselor sale comerciale.
Ca de fiecare dată, în ultimele 36 de luni, autorul acestui atac menit să compromită imaginea noastră publică și prestigiul CTP, de a fi cea mai performantă companie de transport public din România, este același angajat al unei autorități publice, aflate dincolo de Carpați.
Acesta, conform angajamentului său contractual, ar trebui să aibă o singură preocupare, și anume: modernizarea și eficientizarea transportului public din municipiul administrat de autoritatea publică, care l-a angajat în acest scop, probabil. Și nu pentru - continuăm noi să sperăm - denigrarea CTP și afectarea gravă și continuă a intereselor comerciale ale Companiei clujene de transport public. Așa cum s-a întâmplat recent cu manipularea și intoxicarea publică rudimentară, cum că clujenii ar suporta cele mai scumpe titluri de călătorie din România. Aceasta, în condițiile în care prețul unui bilet și al unui abonament de călătorie pe mijloacele de transport public din Cluj Napoca este cel mai eficient și corect economic din România. Fiind mai mic decât titlurile similare din alte mari municipii sau capitale de județ din România.
Referitor la această manipulare rudimentară, preluată, regretabil și fără o minimă verificare de către multe publicații clujene, ne exprimăm stupefacția față de iraționalitatea cheltuirii banilor contribuabililor, de către acea autoritate publică, pentru a-l plăti lunar pe un angajat preocupat obsesiv cu denigrarea și compromiterea transportului clujean. În condițiile în care acel serviciu public de transport are atâtea probleme, atâtea lipsuri și se confruntă cu atâtea nemulțumiri din partea călătorilor care-l folosesc. Conducătorul acelei autorități publice, care l-a angajat cu un salariu impresionant pe acest ”expert în manipulare”, să fie convins că sub nicio formă nu își va moderniza serviciul său public de transport prin murdărirea imaginii și prin defăimarea prestigiului transportului public clujean.
Serviciu public care, prin susținerea Primăriei și Consiliului Local Cluj Napoca, prin resurse proprii și cu sprijinul consistent al finanțărilor europene se străduiește constant să se modernizeze și să fie eficient, pentru a oferi călătorilor noștri un transport public eficient, civilizat, accesibil, sigur și cât mai prompt.
Pentru a releva manipularea și intoxicarea comise de acest „expert în manipulare”, este necesar să precizăm că prețul unui bilet de călătorie în Timișoara, prețul unui bilet este 4 lei, iar al abonamentului lunar este de 100 de lei.
La Alba Iulia prețul unui bilet de călătorie este 3,5 lei, iar al unui abonament lunar este de 105 lei.
La Arad, prețul unui bilet teste 4 lei, iar al abonamentului lunar este de 110 de lei.
La Iași, prețul unui bilet teste 3 lei, iar al abonamentului lunar este de 110 de lei.
(n.red. La Cluj, prețul unui bilet teste 3 lei, iar al abonamentului lunar este de 177 de lei, cel pe 2 linii 122 de lei și pe o linie 90 de lei)
De asemenea, este necesar să subliniem faptul că - spre exemplu - lungimea unui traseu în Alba Iulia este de până în 5 km, în timp ce la Cluj Napoca lungimea medie a unui traseu este de 10 - 12 km, fapt care face ca și costurile de operare ale CTP să fie mult mai mari
În ceea ce privește manipularea cu ”prețul de 1 leu pentru 10 minute de călătorie la Cluj Napoca”, comisă de același ”expert în manipulare și minciuni”, este necesar să spunem că, în realitate, călătorii clujeni plătesc 1,02 lei/călătorie, la un abonament lunar de 120 de călătorii și 1,50 lei/călătorie la un abonament lunar de 60 de călătorii.
În privința biletelor de 30 și de 60 de minute, timpul real de deplasare este mult mai mare decât cel achiziționat de călătorul nostru, întrucât acesta își poate continua călătoria cu un alt mijloc de transport, până la capăt de linie, dacă în minutul 25, de la prima validare, se îmbarcă și validează biletul în cel de al doilea mijloc de transport. Aceeași situație este și în cazul în care operează o asemenea validare la minutul 59, în cazul biletelor de 60 de minute.
În concluzie: prețurile titlurilor de călătorie în Cluj Napoca (bilete și abonamemente) sunt cele mai eficiente și corecte pentru călătorii noștri. Acestea reflectând grija noastră pentru protejarea acestora, dar și a companiei noastre, în condițiile în care ne confruntăm cu o creștere colosală a costurilor la energie electrică, carburant, piese de schimb, dar mai ales cu creșterea dobânzilor la creditele pe care le-am contractat pentru achiziționarea de mijloace de transport moderne și ecologice.
Acestea sunt motivele pentru care facem apel către conducătorul unității autorității publice angajatoare a acestui ”expert în manipulare” să dispună încetarea de către acesta a campaniei de denigrare și compromitere a CTP Cluj-Napoca și a serviciului său de transport public, care este recunoscut a fi cel mai performant din România, și concentrarea sa pentru îndeplinirea fișei de post.
Noi suntem conștienți de problemele și lipsurile cu care ne confruntăm în prestarea activității noastre și ne străduim zilnic, sub coordonarea Primăriei Cluj-Napoca, să le remediem și să fim în slujba călătorilor noștri din Cluj-Napoca și zona metropolitană. Fiindcă misiunea și rolul nostru este de a contribui la o calitate cât mai înaltă a vieții clujenilor printr-un transport public modern, ecologic, eficient, sigur și prompt”, precizează conducerea CTP Cluj-Napoca.
34 Comentarii
Bugetarii au tot timpul justificari. Le lipseste responsabilitatea si cheful de munca. Dac cmpenseaza prin limbi lungi care ajung pana la bucile pilelor fara ca bugetarul sa fie nevoit sa se aplece.
Ce nu este normal e sa fii nevoit sa platesti la fel daca mergi o statie ca si daca ai merge de la Vivo la Iulius! Am vazut un sistem foarte bun in Olanda, ai un card de transport il validezi cand urci si il scanezi din nou la coborare si in functie de distanta dintre puncte esti taxat! daca esti habauc si uiti sa scanezi la coborare esti taxat ca si… Citeste mai departe
Decat sa se tot certe cu toti idiotii de la Bucuresti, conducerea CTP ar trebui sa inceapa sa extinda liniile de troleibuz din oras, sa nu rugineasca in depou troleibuzele recent achizitionate.
... ciocu mic ba Neag că ați fi in coma ori morț daca nu ați funcționa sub perfuzii din banii clujenilor pe care Bue Moc îi ține blocaț pă drumurile fwtwte de prosti si tot din subventii mutați bani în asa zisa reclamă prin care plătiți piticu porno plătește presa ca să il țuce în cwr tătă ziua.
@ba labagiilor nu pot fi eficient daca îi subvenționat din banii clujenilor: alt idiot de serviciu: unde ai vazut tu in lumea asta un serviciu public care sa se autofinanteze???? Logia ta ar trebui sa se aplice si la crese, gradinite unde oamenii platesc o mica suma de bani per copil dar care oricum nu ajung pentru salarii si buna functionare a institutiei(administrativ).
@Adi: Cresele, gradinitele și toate alea sunt SA-uri private?
@Kyro: In loc sa scrii idioțenii pe-aici mai ,spre binele tău, fă-ți un control psihic, nu ești ok Ți-am explicat eu mai jos, ți-au explicat și alții, îți dau și statutul CTP ului ,un copy...de ce insiști in cretinism???
"CTP CLUJ-NAPOCA
Compania de Transport Public Cluj Napoca SA este subordonată Primariei Municipiului Cluj-Napoca. Compania… Citeste mai departe
În ceea ce privește mani****rea cu ”prețul de 1 leu pentru 10 minute de călătorie la Cluj Napoca”,
Bilet pe timp in cluj, 1 leu = 10 minute, iar Iasi 1 leu = 30 minute. O calatorie acelasi pret...Deci castigator Iasi. Apoi sa compare Cluju cu Iasiu (distante nu cu Alba sau eu stiu). Nu zice asa rau baiatu ala, iar raspunsul CTP e unul autentic… Citeste mai departe
@sdg: esti total pe langa, analfabet functinal. Amu demonta o minciuna si tu vi cu mizerii dinastea.
Poti sa te gandesti cat timp face linia 102 de la un capat la celalalt, apoi sa te gandesti la cati km parcurge, 3 lei se cere pe cursa asta.
@sss: "vii" se scrie cu 2 de i in contextul asta. daca el e analfabet functional, tu esti dinala stricat...poate ar trebui sa termini macar abecedarul inainte sa comentezi, limbist cetepist. Intotdeauna analfabetul urla ca cei din jur sunt analfabeti (fiecare cu ce-l doare)
@sss: Domn sef/sefa. Era un exemplu cum de 3 lei circuli timpi diferiti in orase diferite. Prin urmare zice si nenea ale macar ceva bun. In rest nu am avut timp/chef sa verific. Poate are intereses sa vina nenea ala cu drept la replica, daca nu...nu. Apoi zici de 102 - ia vezi cati oameni circula tot traseul. Apoi, raspunsul dat de CTP e unul comunist… Citeste mai departe
... a venit la Electric Castle de la Bucuresti cu masina Primariei ?!
@Asta-i jegul ala care...: nu avea voie? atunci sa il sanctioneze
boc, tarcea, bontidean, neag, sefii si se***zii de la primarie si regii, abonati pe viata la banul public, VOI denigrati Clujul (Romania, chiar) de decenii, f00ta-va 'nyezau in gusa...
La ce moaca are, e un simplu mitic masturbator.
Parțial de acord cu mitica. Dar oricum București București, p.u.l.l.a. la "ardelieny" so beleshti
Poate DNA va dispune unele controale despre cum s-a transformat CTP in SRL si cum se deturneza bani din Primarie spre SRL.
@Dene iau: Ce prostii vorbestit u acolo Păcală? CTP s-a transformat în SA ca sa poate funcționa în zona metropolitană
@Ioan Pop: Atunci este si mai grav faptul ca este subventionata de primarie...
@Kyro: dar de ce este grav că este finanțată de Primărie? in ce lume trăiești? Mai ieși din taxiul tău și mai citește presa, documentare,reportaje despre marile orașe/ capitale europene și nu numai și ai să fii uimit că și acolo primăriile subvenționează transportul public.In țările scandinave sunt chiar gratuite, din ce bani crezi că sunt acoperite… Citeste mai departe
A mai fost un GUNOI Flacara confecti ! tot MACICASAN ! un PROST in plus ,,,
"CTP, de a fi cea mai performantă companie de transport public" - Cea mai bune gluma..
Cate lini noi au aparut din 89 pana acum ?
@Kyro:
1. mai multe decât neuronii tăi
2. mai multe decât clasele pe care le-ai absolvit
@Adi: Răspuns de postac... bravo...
@Kyro: la ce comentarii lasi pe-aici, nu ar trebui sa te deranjeze faptul ca esti cam cretinel. Tu si nimeni din orasul asta care are o anumita varsta nu poate compara CTP-ul cu RATUC-ul din vremea lui Funar, nu vorbim de revolutie, ca deja vorbim de alt "secol". Pe langa faptul ca CTP are un parc auto urias, linii extinse, linii noi(2,10,14,19,21,48,50,50L,52,52L,… Citeste mai departe