Miercuri 18 Decembrie

CTP Cluj nu mai dă chitanță la plata biletului cu cardul la POS -urile din autobuze


Compania de Transport Public Cluj-Napoca și BCR elimină complet chitanța la cumpărarea unui bilet de la POS -urile din mijloacele de transport în comun. 

CTP anunță vine în sprijinul călătorilor cu o îmbunătățire a calității serviciilor oferite, aceasta constând în eliminarea chitanței la cumpărarea biletului cu cardul la POS și protecția la cumpărarea accidentală a celui de-al 2-lea bilet.

Tranzacția este confirmată de mesajul “APROBAT”, afișat pe ecranul verde al validatorului. Aprinderea succesivă a celor 4 leduri ale validatorului confirmă citirea corectă a datelor de pe card și inițierea tranzacției. Dacă ecranul terminalului devine roșu și este afișat mesajul “DECLINAT”, tranzacția nu a fost aprobată, iar călătoria trebuie achitată prin modalități alternative.

Validările multiple pot fi efectuate doar prin alegerea opțiunii dedicate,apasand pe butonul de pe POS, astfel că nu există riscul validărilor multiple prin apropierea accidentală de validator a cardului bancar.

Controlorii de bilete pot constata dacă plata călătoriei a fost efectuată, la echipamentul la care a fost validat cardul bancar, prin verificarea ultimelor 4 cifre ale cardului, care vor fi comunicate de călător.

Comentarii Facebook