Vineri 22 Noiembrie

Cum a pierdut Emil Boc luni bune în cazul trenului metropolitan: I-am atras atenția, dar a rămas ”ca în Gară!”


Reprezentanții Asociației Pro Infrastructură au dezvăluit că au atras atenția Primăriei Cluj-Napoca din luna ianuarie 2023 că problema trenului metropolitan se poate soluționa rapid, dar nimeni nu i-a ascultat. Antonia, funcționarul electronic, probabil a fost în concendiu. 

Bună dimineața, domnule Boc! După ce la începutul anului primarul orașului de 5 stele încerca să ne convingă că este necesar al treilea fir pentru trenul metropolitan, astăzi ne spune că, de fapt, nu (mai) este nevoie și doar ”trebuie să mai purtăm discuții cu CFR și să ne corelăm cu modernizarea căii ferate de la Cluj la Oradea”.

Ne bucurăm că a înțeles (parțial) ce vă ziceam noi în 15 ianuarie: ”CFR se plânge de lipsa de capacitate de transport pe sectorul Cluj-Apahida și cere un al treilea fir de circulație. Primarul ne spune că nu poate face un al treilea fir, că nu e loc pentru un bulevard. Domnule Boc, nu este nevoie de al treilea fir! Trebuie în schimb ca oficialii CFR să adopte un management de trafic eficient și o semnalizare modernă!”.

Nici nu mai contează că am trimis și o adresă către primărie și... a rămas ca-n gară.

Dar gata, s-a rezolvat! Primarul Boc ne mai promite că ”până în luna februarie 2024 vom avea studiul de fezabilitate terminat și vom avea tren metropolitan". Bine, nu ne zice și C ND și CUM îl vom avea că ne trebuie totuși licitație, lucrări la cale și peroane, sistem de semnalizare și centralizare modern, material rulant dedicat... dar astea sunt detalii”, au transmis reprezentanții Asociației Pro Infrastructură, care monitorizează marile proiecte ale României.

Emil Boc a spus că nu poate oferi detalii despre finalizarea trenului metropilitan, dar a spus că sunt alocați 500 de milioane de euro pentru realizarea lui. Aceste alocări pe hârtie sunt, însă, șubrede, așa cum s-a dovedit de foarte multe ori. 

Foto: clubferoviar.ro

Comentarii Facebook