Cum face Emil Boc inaugurările, alături de doi fotografi plătiți de Primăria Cluj-Napoca - FOTO


Un clujean vigilent a studiat cum s-a realizat un proiect mediatizat intens de primarul Emil Boc și care apoi a fost inaugurat pentru o postare pe Facebook, alături de viceprimarul Dan Tarcea, extrem de zâmbitor, și doi fotografi de la Primăria Cluj-Napoca.

Privită de la etaj, scena în care primarul vorbea la cameră pentru a-l vedea ”fanii” de pe Facebook pare dintr-un film suprarealist.

Un clujean vigilent, din Grigorescu, a surprins realizarea garajului de biciclete inaugurat de Emil Boc, în diverse etape și a descris scenele. Acesta a documentat totul și a prezentat modul în care lucrează ”specialiștii” despre care Emil Boc vorbește la fiecare ieșire publică. 

Într-un cadru restrans si cu fotografi de garaj, astazi s-a inaugurat de catre primarul si viceprimarul Clujului, garajul de biciclete din cartierul Grigorescu. 

Edilul clujean, Emil Boc, preconiza ca din bugetul anului 2022 sa construiasca peste 500 de noi locuri de parcare pentru biciclete, spatii inchise si securizate in valoare de aprox. 2.500.000 lei.

Initiativa era menita sa fluidizeze traficul prin descurajarea posesorilor de autoturisme pentru a folosi mersul cu bicicleta in detrimentul deplasarii cu mijloace auto.

Numai ca,  datul din gura nu se potriveste cu  datul din pedale.

In toamna acestui an, cu o mobilizare masiva de forte, s-a turnat o placa armata cat trei parcari, ce a constituit fundamentul unui astfel de garaj in cartierul Grigorescu, foarte aproape de statia Travio.

Toata lumea se intreba la ce va folosi noua amenajare, intrebari ramase fara raspuns. 

Pana intr-o buna zi, cand, cu aceeasi mobilizare de forte, a inceput constructia metalica a garajului pentru biciclete pe aceasta platforma, punand in pericol circulatia auto, inclusiv a viitorilor posesori de biciclete, executantul fixand peretele portant al constructiei in strada, cu usa de intrare tot din strada.

In urma unor sesizari, "demolation process" s-a pus in miscare, s-a demontat urgent structura metalica, s-a spart placa armata de beton si s-a mutat peretele portant mai in spate, aparand si un trotuar in fata constructiei, astfel incat, capriorii metalici sa nu mai puna in pericol autobuzele din strada iar biciclistii sa poata intra in garaj, nu din strada, ci de pe trotuar, in siguranta.

Problema fireasca se pune: cine a proiectat gresit si cine plateste demolarea si reconstructia acestui garaj de la bloc?

Boc? :)))”, a comenat Antoniu Poienaru.

326372793_1374404486644839_4116240187227648084_n.jpg

326044520_891632755622409_314539384466150186_n.jpg

326147401_923287079032071_3240267177597191128_n.jpg

page.jpg

Comentarii Facebook