Din mai 2012 trebuia să avem în Cluj-Napoca noul sistem de ticketing. Emil Boc îl promite în 2013
Din mai 2012, în Cluj-Napoca ar fi trebuit să circulăm complet diferit pe mijloacele de transport în comun: să fie introduse bilete si abonamente cu valabilitate orară și un nou sistem de ticketing.
Conform acestui proiect, care va fi implementat în 2013, clujenii care vor achiziționa un bilet cu valabilitate de 60 de minute și îl vor putea folosi în respectivul interval orar pe orice mijloc de transport în comun din oraș, de la autobuz la tramvai.
Sistemul de ticketing este finanțat din fonduri europene. ”Proiectul are o valoare de 7,3 milioane de euro, din care suma asigurată din fonduri europene este de 6,7 milioane de euro. Vor fi montate 30 de centre de vânzare, 136 de validatoare a biletelor și abonamentelor în stații, 327 de validatoare de tip dual în mijloace de transport în comun”, declara fostul primar Sorin Apostu în iulie 2011.
De asemenea, din fondurile europene, ar urma să fie modernizate 87 de stații de autobuz și vor fi amenajate alte 35 de stații noi.
La începutul anului 2013, primarul Emil Boc promite că sistemul de ticketing va fi implementat din fonduri europene.
De asemenea, în acest an vor fi finalizate sau începute și alte proiecte din fonduri europene: modernizarea liniei de tramvai, demararea lucrărilor la Centrul Regional de Industrii Creative, implementarea sistemului de ticketing şi amenajarea pistelor de biciclete, cu o lungime de 58 de km.
”Pentru anul 2013 prioritatea Primăriei Cluj-Napoca este să asigure confinațarea proiectelor europene în vederea finalizării acestora. Unele sunt deja în fază avansată de lucru, altele sunt în fază de licitație, altele sunt în licitație și altele vor intra în evaluare”, a declarat primarul Emil Boc.
Vezi cum vor arata statiile de autobuz, dupa implementarea sistemului de ticketing FOTO SIMULARE
3 Comentarii
lasa tichetingu tovarase sectar, da-ne autobuze pe baterii de sute de mii de ieuro, da-ne tramvaie mov, da-ne parcuri defrisate, da-ne vestigii istorice acoperite de cladiri inepte, da-ne trotuare de cativa centimetri, masini parcate pe trotuare si spatiu verde, parcari supraetajate goale, blocuri in curtea altor blocuri etc
Ar fi cazul, ca e jenant sa trebuiasca sa iei alt bilet daca schimbi autobuzul/troleul pentru 3 statii. Asta chiar e un proiect absolut necesar si care nu presupune costuri mari (mai ales pe fonduri europene). Nu inteleg de ce le ia asa de mult sa-l implementeze.
v-am minţit,proştilor.banii ăia i-am băgat în buzunar.şi voi aţi crezut şi m-aţi votat iar.hahaha
ce cretini sunteţi