E posibil așa ceva la investiții de 1 miliard de euro? Trenurile nu mai opresc în halta de la Tetarom 3, pentru că nu are cine curăța macazul


Trenurile nu mai opresc în halta Tetarom 3, de la Jucu, un parc industrial enorm, pentru că CFR nu are angajați care să curețe macazele.

Din 11.12, CFR a modificat mersul trenurilor, discret, în liniște. 

În 12.12, la ora 16:40, un grup de peste 10 tineri angajați ai unei multinaționale din parcul industrial Tetarom III aștepta trenul către Cluj... Ca în fiecare zi, unii de peste un an, cu abonament. Temperaturile sunt negative, iar vântul bate puternic, trenul trece și mecanicul ne face semn că NU. 

Resemnați ne întoarcem la fabrică, căutăm pe internet, sunăm operatorul de transport. Ghinion. Nici un tren către Cluj-Napoca nu mai oprește în halta Jucu de jos, Parcul industrial Tetarom III, și mai poți lua trenul către Cluj, doar cu legătură din Răscruci.

Ironic, nu? Unii dintre noi mai mergem pe jos pâna la halta Jucu, prin câmp și pe calea ferată, vreo 2 Km. 

Încerc să caut răspunsuri și găsesc unul foarte pertinent de la un angajat CFR: Halta de la Jucu de jos are peron doar pe dreapta (către Gherla), vine iarna și macazurile trebuie întreținute, iar asta nu o poate face un pensionar. Dar avem parc industrial”, ne-a relatat un Eduard, unul dintre cei 10 tineri care acum trebuie să își caute alt mijloc de transport.

Parcul Tetarom 3 are o valoare de peste un miliard de euro

Parcul Industrial Tetarom 3, din comuna Jucu, județul Cluj, a fost inaugurat în februarie 2008, iar investițiile de acolo se ridicau anii trecuți la 600 de milioane de euro, lejer peste un miliard de euro în 2022.

Parcul a fost proiectat și cu o haltă de tren, tocmai pentru transportul celor 7500 de angajați și pentru traficul de mărfuri marfă. Din 2008 și până acum nu s-a reușit să se facă mare lucru în acest sens, cu toate că mii de oameni lucrează acolo și ar putea folosi trenul. 

Acum, nici măcar trenul nu mai oprește. 

Comentarii Facebook