Horia Șulea, primarul din Florești, ATACA BIKE SHARING: E o bataie de joc. Trebuia terminat în 2013

 

Horia Șulea, primarul comunei Florești, susține că modul în care se implementează proiectul BIKE SHARING în localitate este o bataie de joc.

 

Întrucât, în ultima perioadă Proiectul Bike Sharing este un subiect de interes metropolitan, şi mai ales pentru că am sesizat o serie de inadvertenţe prezentate în media clujeană de către responsabili din cadrul Proiectului Bike Sharing, ţin să punctez o serie de precizări. 

 

Proiectul Bike Sharing la nivelul comunei Floreşti prevede  staţii integrate de închiriere biciclete şi TRASEE DE BICICLETE. 

 

Traseul este Avram Iancu – Plopilor şi continuare pe partea de NORD a comunei, pe străzi comunale, până la strada Morii, de unde se trece pe partea de SUD, până pe strada Tăuţiului, pe un culoar de străzi comunale. Este inclusă o bretea de legătură pe strada Eroilor. Sunt incluse de asemenea, patru staţii de Bike Sharing. 

 

Acesta este traseul asumat prin BIKE SHARING în comuna Floreşti. Acesta este traseul pe care firma câştigătoare a licitaţiei din proiect are obligaţia de a–l trasa. Staţiile de Bike Sharing sunt pe Ioan Rus (Primărie), la Polus, pe Tăuţiului şi pe Someşului. 

 

Ţin să îi reamintesc responsabilului proiectului Bike Sharing, că Centura de SUD NU ARE ABSOLUT NICI O LEGĂTURĂ CU PROIETUL BIKE SHARING. În proiectul Centurii, realizat de Primăria Floreşti, mult după demararea Bike Sharing, este inclusă o pistă de biciclete, dar, repet, acest aspect nu are nici o legătură cu Proiectul Bike Sharing. 

 

A existat o idee de a lega Floreşti de municipiu pe un traseu pe partea de SUD, pe deasupra Metro-Polus. Dar, configuraţia terenului nu permite construcţia unui ciclotraseu accesibil publicului larg. Administraţia floreşteană, de mai bine de un an a informat responsabilii Bike Sharing de necesitatea legării de municipiu pe DN1, prin trasare şi CREARE de pistă de biciclete. 

 

De altfel, în proiectul Trecere în subteran cabluri pe DN1 şi realizare trotuare, între trotuar şi rigolă este prevăzut spaţiul pentru aceste piste. 

 

Solicit în mod imperativ tuturor factorilor decizionali ai acestui Proiect să se achite de TOATE obligaţiile ce decurg din contracte şi să realizeze pistele de biciclete din Proiectul Bike Sharing aferente comunei Floreşti.  

 

Consider o bătaie de joc la adresa a 35.000 de floreşteni, care au contribuit deja financiar la proiectul Bike Sharing, ca responsabilii proiectului să tărăgăneze la nesfârşit lucrările din Floreşti. Nu e posibil ca după ce ne-am zbătut să avem patru benzi pe DN1, acum să se vină şi să se traseze pe asfalt o pseudo bandă de biciclişti, când proiectul prevede cu totul altceva!

 

Menţionez faptul că lider de proiect în acest proiect este Primăria municipiului Cluj Napoca, primăria Floreşti fiind un partener care s-a achitat de obligaţiile sale. Bicicletele din proiectul Bike Sharing ar fi trebuit să circule pe traseele din Cluj-Napoca, Apahida şi Floreşti încă din august 2013”, a declarat Horia Şulea, primarul comunei Floreşti.

 

Comentarii Facebook