Horia Șulea, primarul din Florești, ATACA BIKE SHARING: E o bataie de joc. Trebuia terminat în 2013
Horia Șulea, primarul comunei Florești, susține că modul în care se implementează proiectul BIKE SHARING în localitate este o bataie de joc.
”Întrucât, în ultima perioadă Proiectul Bike Sharing este un subiect de interes metropolitan, şi mai ales pentru că am sesizat o serie de inadvertenţe prezentate în media clujeană de către responsabili din cadrul Proiectului Bike Sharing, ţin să punctez o serie de precizări.
Proiectul Bike Sharing la nivelul comunei Floreşti prevede staţii integrate de închiriere biciclete şi TRASEE DE BICICLETE.
Traseul este Avram Iancu – Plopilor şi continuare pe partea de NORD a comunei, pe străzi comunale, până la strada Morii, de unde se trece pe partea de SUD, până pe strada Tăuţiului, pe un culoar de străzi comunale. Este inclusă o bretea de legătură pe strada Eroilor. Sunt incluse de asemenea, patru staţii de Bike Sharing.
Acesta este traseul asumat prin BIKE SHARING în comuna Floreşti. Acesta este traseul pe care firma câştigătoare a licitaţiei din proiect are obligaţia de a–l trasa. Staţiile de Bike Sharing sunt pe Ioan Rus (Primărie), la Polus, pe Tăuţiului şi pe Someşului.
Ţin să îi reamintesc responsabilului proiectului Bike Sharing, că Centura de SUD NU ARE ABSOLUT NICI O LEGĂTURĂ CU PROIETUL BIKE SHARING. În proiectul Centurii, realizat de Primăria Floreşti, mult după demararea Bike Sharing, este inclusă o pistă de biciclete, dar, repet, acest aspect nu are nici o legătură cu Proiectul Bike Sharing.
A existat o idee de a lega Floreşti de municipiu pe un traseu pe partea de SUD, pe deasupra Metro-Polus. Dar, configuraţia terenului nu permite construcţia unui ciclotraseu accesibil publicului larg. Administraţia floreşteană, de mai bine de un an a informat responsabilii Bike Sharing de necesitatea legării de municipiu pe DN1, prin trasare şi CREARE de pistă de biciclete.
De altfel, în proiectul Trecere în subteran cabluri pe DN1 şi realizare trotuare, între trotuar şi rigolă este prevăzut spaţiul pentru aceste piste.
Solicit în mod imperativ tuturor factorilor decizionali ai acestui Proiect să se achite de TOATE obligaţiile ce decurg din contracte şi să realizeze pistele de biciclete din Proiectul Bike Sharing aferente comunei Floreşti.
Consider o bătaie de joc la adresa a 35.000 de floreşteni, care au contribuit deja financiar la proiectul Bike Sharing, ca responsabilii proiectului să tărăgăneze la nesfârşit lucrările din Floreşti. Nu e posibil ca după ce ne-am zbătut să avem patru benzi pe DN1, acum să se vină şi să se traseze pe asfalt o pseudo bandă de biciclişti, când proiectul prevede cu totul altceva!
Menţionez faptul că lider de proiect în acest proiect este Primăria municipiului Cluj Napoca, primăria Floreşti fiind un partener care s-a achitat de obligaţiile sale. Bicicletele din proiectul Bike Sharing ar fi trebuit să circule pe traseele din Cluj-Napoca, Apahida şi Floreşti încă din august 2013”, a declarat Horia Şulea, primarul comunei Floreşti.
11 Comentarii
Asta cu traseul pt biciclete e o prostie.*
Sunt sute de proiecte care apar ca investitii pe site-ul primariei (care se repeta in fiecare an) fara sa se realizeze nici 10% din ele. Unde se duc banii celor care isi platesc darile ?? In buzunarul cretinilor de primari si spagari din administratia Floresti. MIE CA CETATEAN AL FLORESTIULUI MI-E SILA DE TOTI CEI DIN PRIMARIE.
Dle sulea tu vrei sa zici ca cei de la primarie au stat si s-au gandit ei cum sa faca rau????? Eu nu cred asa ceva , eu cred ca au analizat toate posibilitatile si variantele de creeare a unor piste, iar din cauza structurii drumurilor, a comunei si a altor probleme obiective au ajuns in situatia de acum. Sunt convins ca daca erai in primaria cluj… Citeste mai departe
sa stii ca, defapt....proiectul pistei de biciclete prin partea de SUD a fost inaintea proiectului cu centura ocolitoare....asta inseamna sa fi primar bun! ;)
Cea mai mare bătaie de joc la adresa noastră, a florestenilor ești tu ma mincinos nenorocit ce esti
Uite ca s-a trezit cine sa vorbeasca! Cer domnului Sulea raportul de activitate si implicarea sa in acest proiect! Eu am auzit ca e ZERO... Nu stiu daca il avantajeaza ca-si deschide gura pe acest subiect...
Îi propun domnului Șulea să nu mai stea cu mâna întinsă și cu gura pe alții! Să își vadă în continuare de problemele comunei sale care are grave probleme administrative! Primăria Cluj-Napoca nu poate să răspundă de incapacitatea lui de a gestiona ce se întâmplă în Florești! Să se apuce de lucru, repejor!
Ce sa zica si ****a, moare de nervi ca Boc face voturi cu Bike Sharing, si acum o sa se sparga oalele in capul lui, ca el a dormit. Unde ai fost ****o cand aia instalau statii prin Cluj? Nu te-ai prins ca o sa ii dea drumul cand au inceput sa apara statiile respective? Te-ai gandit ca si Emil va face exact ca tine, cu semafoarele inteligente si centurile,… Citeste mai departe
Cat tupeu poa sa aiba "primarul" din Floresti, sa mai deschida clotu', dupa ce el nu o facut ABSOLUT NICI UNA din promisiunile ce le-o avut in campania din 2011 cand s-o trezit primar din gresala:
FERMA PUTUROASA E TOT ACOLO
CENTURA SUD IOC
CENTURA NORD IOC
SPITAL DE URGENTA NEMA
CANALIZARILE REFULEAZA RAHAT PE STRAZI...
Investitia… Citeste mai departe
ba incompetentele, tu te jurai in 2011 ca o sa faci drumul ala prin spatele Polus catre Manastur, si ia ca ti gata mandatul si nu ai miscat nici o lopata de pamant la el!
Ai ca.cat o biserica mare in spatele Polus, din banii primariei, pt. ratatul ala de popa Ovidiu Martis care o candidat cu tine in 2011 de consilier dar nu l-o votat nici neamurile..… Citeste mai departe
De data asta cam are dreptate.