În ce CULORI vor fi vopsite noile autobuze din Cluj-Napoca? Costă 50 de milioane de lei
Primarul Emil Boc a spus că noile autobuze care vor circula în Cluj-Napoca vor fi în culorile mov și gri.
Edilul șef al Clujului a explicat la emisiunea Știri de Cluj LIVE că, imediat după semnarea contractului cu firma poloneză Solaris, pentru achiziția a 40 de autobuze noi, a apărut în discuție problema culorii.
”Cea mai mare întrebare a fost după semnarea contractului a fost ce culori să aibă autobuzele. A fost o adevărată odisee. După semnarea contractului a venit domnul Liviu Neag la mine pentru că este o problemă, culoarea autobuzelor.
Primul instinct pe care l-am avut a fost să îi spun că ”Ți-a ales Moisin culoarea mov la tramvaie, du-te pe culoarea aceea! Pentru că dacă e roșu nu e bine, dacă e portocaliu nu e bine, dacă e galben nu e bine și dacă e verde iarăși!” Dacă domnul Moisin a avut o idee foarte bună să pună culoarea mov, atunci să punem așa.
Ne-am dus până la capătul liniei pentru a vedea tramvaiul, pentru alege cât mai bine culorile. I-am cerut domnului Neag să facă și câteva teste, iar miercuri, la Comisia de Urbanism a orașului, unde au fost și marii și distinșii arhitecți ai orașului, am supus la vot culorile.
Comisia de Urbanism a ales culorile de mov cu gri, asemănător cu tramvaiul. Au fost dispute, dar s-a tranșat și autobuzele vor avea culoarea tramvaiele”, a spus Emil Boc. (Vezi AICI declarația VIDEO la minutul 33.00).
Primarul a mai spus că, pe lângă cele 40 de autobuze, urmează ca și Compania de Transport Public Cluj să facă o licitație pentru a cumpăra alte 10 autobuze.
Cele 40 de autobuze vor costa 49,6 milioane de lei. Acestea vor avea aer condiționat, o lungime de 18 metri și motor Euro 6.
- Euro 6 - potrivit directivei europene cu privire la standardele de poluare;
- aer condiționat, camere video pentru siguranța călătorilor, podea joasă, rampă de acces pentru cărucioare și persoane cu dizabilități, loc pentru fotoliu rulant, uși de acces duble cu sistem de protecție a călătorilor (autobuzul să nu se poată deplasa cu ușile deschise), sistem de numărare a călătorilor, sisteme de transmitere de date (radio, GPS) etc.
- perioadă de garanție de 3 ani/180.000 km;
- durată de functionare de 15 ani;
9 Comentarii
"marii și distinșii arhitecți ai orașului" domni care pentru o mica atentie pun stampila pe orice proiect cu ochii inchisi?
Bine ca au fost la depou sa vada noile tramvaie, care in loc sa circule zac in depou.
Vor arata si rongiurile astea poloneze foarte bine in culoarea mov in autobaza.
Daca se decide asupra folosirii unei anumite coloristici ar trebui sa se creeze si sa se puna in practica un proiect de re-branding al RATUC/CTPCluj astfel ca in viitor absolut toate mijloacele de transport in comun apartinand RATUC sa adopte aceeasi coloristica. Autobusele verzi aduse din Paris au pastrat culorile companiei de transport urban din Paris… Citeste mai departe
De acord cu Diana in privinta re-brandigului Ratuc.Suntem in 2014 si logo-ul lor arata a anii '80...
foarte inpirata si schimbarea numelui CTP (mentru mine inseamna Computer-To-Plate o tehnologie folosita in tipar), pentru altii Cristian Tudor Popescu... nicidecum nu ma duce cu gandul la Compania de Transport Pubic :)
incontinuare se fac toate ala-n-dala, negandite, fara o logica, iar banii se duc si se tot duc, si ramai sa te tot intrebi UNDE???
nu-mi vine sa cred ac probleme aveti in speta logo-ul ctp..... incredibil.... voi nu vedeti ce se intampla in jurul vostru fiind instiututie de stat ca sa schimbe logo-ul tre sa faca licitatie si parca vad ca iar ne alegem cu un logo in valoare de cateva sute de mii de euro gen frunza lui udrea....sute de mii de ruro suportati tot de noi... asa ca sunt… Citeste mai departe