Lucrările la Podul Traian încep zilele viitoare. Ce autobuze nu vor mai circula timp de 6 - 8 luni
Lucrările de reconstrucţie a Podului Traian din Cluj-Napoca vor începe în 22 august.
Lucrările au o valoare de 6,5 milioane de lei, iar podul va avea 4 benzi de circulație rutieră, 2 piste pentru bicicliști și 2 trotuare pietonale.
Restricții de circulație:
Pe timpul lucrărilor se impun următoarele restricții de circulație ale pietonilor și autovehiculelor:
- se închide complet circulația pietonilor peste pod, iar traseul de ocolire va fi pe străzile Dacia, Horea, Pod Horea, Piața Mihai Viteazul;
- se închide accesul autovehiculelor pe strada Iașilor dinspre Podul Traian (din cauza faptului că zona este necesară pentru organizarea de șantier, depozitarea materialelor pe platforma de parcare și realizare rampă acces fundații pod dreapta). Riveranii vor avea drept de acces pe strada Iașilor dinspre strada Constanța și Someșului, însă fără a fi permisă parcarea pe strada Iașilor din cauza faptului că trebuie asigurat spațiul pentru circulația în dublu sens;
- pe strada Dacia, pe o lungime de 50m de la pod, se va închide accesul pietonilor, se va desființa parcarea și se va restricționa circulația pe o bandă carosabilă;
- în intersecția străzilor I. P. Voitești – Iașilor – Piața Mihai Viteazul se va permite numai efectuarea virajului la stânga spre Cinematograful ”Florin Piersic”;
- transportul în comun care avea traseu pe strada Iașilor, se va devia pe strada Ploiești- Constanța – Someșului, situație în care pe strada Ploiești se interzice oprirea pe ambele părți ale străzii pentru a se asigura 2 benzi de circulație;
- trecerea de pietoni de pe strada Dacia, la intersecția cu Podul Traian, se va reloca cu 50 de metri spre strada Horea.
Modificări ale circulației mijloacelor de transport în comun
În perioada lucrărilor la Podul Traian, vor suferi modificări esențiale și traseele liniilor care tranzitează P-ța Mihai Viteazul. Începând de luni, 22.08.2016, unele linii de transport precum 4, 8 și 47B au fost desființate pe durata lucrărilor, în timp ce altele, au traseu deviat, după cum urmează:
- Troleibuze:
Linia: 1 – Din P-ța 1 Mai, traseul deviat pe str. Paris, B-dul 21 Dec. 1989, P-ta Unirii, Str. Bucium;
3 – Traseul scurtat până în P-ța M. Viteazul, cu stație pe latura sudică (Fierul);
4 – Desființată în perioada lucrărilor;
5 – Traseul scurtat până în P-ța M. Viteazul, cu stație pe latura sudică (Fierul) și cu un număr mărit de mijloace de transport.
- Autobuze:
Linia: 8 – Desființată în perioada lucrărilor;
9 – Din P-ța Gării, traseul deviat pe str. Traian, Dacia Horea, Regele Ferdinand, P-ța Unirii, Str. Bucium;
22 – Din P-ța Gării, traseul deviat pe str. Traian, Dacia, Horea, Regele Ferdinand, P-ța Unirii;
23, 23L – Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ța M. Viteazul, cu stație la Fierul;
26, 26L – Traseul deviat în ambele sensuri din str. Dragalina pe str. Horea, P-ța Gării, Căii Ferate, Oașului, B-dul Muncii;
28, 28B – Traseul deviat din P-ța M. Viteazul Sud pe P-ța M. Viteazul Nord, Horea, Dragalina;
32B – Traseul deviat din P-ța Gării pe str. Horea, P-ța M. Viteazul Sud, P-ța A. Iancu, P-ța Ștefan cel Mare, Str. C-tin Brâncuși;
35 – Traseul deviat din P-ța A. Iancu pe B-dul 21 Decembrie 1989, Regele Ferdinand, Horea, P-ța Gării, Horea, P-ța M. Viteazul Sud, P-ța A. Iancu, P-ța Ștefan Cel Mare, Cart. Zorilor;
36B, 36L – Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu Sud (statie comuna cu 19, 28, 28B, 29, 37, 38 , 41, 42) Ploiești, Constanța, Someșului, P-ța Abator;
41 – Traseul deviat din P-ța M. Viteazu Sud pe str. Ploiești, Constanța, Someșului, P-ța Abator, P-ța 1 Mai;
47B – Desființată în perioada lucrărilor;
50, 50L – Traseul deviat din P-ța A. Iancu pe str. Constanța, Someșului, P-ța Abator, P-ța 1 Mai, B-dul Muncii, iar la reîntoarcere din str. Paris, pe B-dul 21 Decembrie 1989, P-ța A. Iancu, P-ța Șt. Cel Mare, Cart. Zorilor;
52 – Din str. Traian, traseul deviat pe str. Dacia, Regele Ferdinand, P-ța Unirii, Str. Bucium.
Abonamentele pentru liniile 3, 4 și 5 sunt valabile până în P-ța Gării. Corespondența cu P-ța Gării este asigurată din stațiile P-ța A. Iancu (32B, 35), Sora (32B, 35) și Central (9, 32B, 35), prin liniile de autobuze, iar spre cartierele Mărăști, Someșeni și Gheorgheni din P-ța M. Viteazul, din stația nou înființată - Fierul. În P-ța Gării, liniile 32B și 35 vor avea stația comună cu liniile de tramvai 101 și 102 (P-ța Gării Nord).
Posesorii de abonamente pe linia 8 vor călători până la Aeroport cu linia 5 de troleibuze. Persoanele care se deplasează până în stația Electromontaj pot utiliza una din liniile metropolitane care deservesc comuna Apahida (M41, M41L, M42, M43, M44), începand cu stația Mareșal C-tin Prezan.
Stațiile importante din P-ța Gării, P-ța M. Viteazul și vecinătăți vor deservi următoarele linii de transport:
- P-ța GĂRII NORD (peron tramvai GARA MARE): 31, M31, 32B, 35, 39, 100, 101, 102;
- P-ța GĂRII VEST (str.Horea, după intersecția cu str. I.L.Caragiale): 26, 31, M31, 39;
- P-ța GĂRII SUD (între str. Horea și str. Burebista): 9, 22, 26, 27;
- CĂII FERATE NORD: M32, M33, M34, M37, M38, M39;
- P-ța M.VITEAZUL SUD (între străzile Reg. Ferdinand și D. Ferenc):19, 28, 28B, 29, 36, 36L, 37, 38, 41, 42;
- FIERUL ( între D. Ferenc și Cuza Vodă): 3, 5, 23, 32B, 35;
- P-ța M.VITEAZUL VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47;
- P-ța M.VITEAZUL EST ( I.P.Voitesti est) : 31, M31, 37, 38, 39;
- POD TRAIAN ( zona magazinului Flip): 28, 28B;
- DACIA (strămutată inspre intersecţia cu str. Decebal): 9, 22, 27, 41, 52;
- SORA (spre Gară): se suplimentează cu linia 35;
- CENTRAL (strada Reg. Ferdinand, spre Gară) : 3, 5, 9, 32B, 35.
Programele de circulație ale liniilor pot suferi modificări în timp, în funcție de condițiile de trafic din vecinătatea Podului Traian.
22 Comentarii
Moare Ion si ajunge la poarta Raiului. Stand el acolo sa il astepte pe Sf.Petru observa de jur imprejur numai ceasuri. La un moment dat apare si Sf.Petru la care Ion mirat il intreaba:
-Sfinte Petre ce-i cu atatea ceasuri aici??
-Ma Ioane sa vezi: Fiecare ceas reprezinta cate un om si la fiecare minciuna merge cate o secunda.
Ion mirat intreaba:
-Da',… Citeste mai departe
Ma distreaza cat de buni sunteti toti dar ca sa fii bun in administratie trebuie sa ai o dovada de realizare in viata. In administratie e mult mai complicat si se face totul dupa lege. Nici o firma nu ar lua lucraarea cu termen de executie de 6 zile. Si legea din romania permite firmei ecutante un termen de executie de 6 luni minim. Si 2 la mana astia… Citeste mai departe
Ma bolovanule.
Grinzile aka tronsoanele de beton pot fi turnate in alta parte, aduse pe trailer si asezate cu macaraua in cateva ore.
Pur si simplu le toarna undeva si le aduce pe trailer.
E chiar asa de greu de inteles?
Pe vremea lui Ceausescu cum construiau un bloc de 10 etaje in cateva luni?
Stiai ca unele blocuri de 10 etaje si 4-5… Citeste mai departe
Daca ar fii inceput lucrarile in aprilie- mai, erau sanse teoretice sa fie finalizat in noiembrie...dar asa ...o sa ii incurce vremea,o sa ii incurce zilele libere de sarbatorile de iarna,o sa ii incurce tot.nici nu vreau sa ma gandesc cum va arata orasul prin octombrie cu podul asta inchis,cu latura vest P-ta Unirii inchisa...
Am văzut pa yu tub cum se face podurile. Mai mult de 6 ore nu ai ce lucra la iel. Nu s așa luni.
Marea majoritate a cetatenilor sunt de parere ca 6-8 luni e o durata prea mare.
Retardatule, poti purta o discutie argumentata, sau stii doar sa copiezi nickuri?
mai figura !!
la un pod de cativa metri le trebuie 7 luni,la o autostrada de 8 km -gilau-nadaselu 3-4 ani !
cand va fi romania acoperita total in autostrazi in ritmul asta ?
Clujenii sunt căliți după ce aproape un an tot centrul era în șantier. Un pod e ca un ac în carul cu fan. BOC primar după un an de haos, șantier, aglomerație, horea memo, moților, baritu, avram Iancu etc ..
eu nu cred ca il vor termina nici in 8 luni!
boc promite de 4 ani ca-l termina.
de ce trebuie sa-l cred acum ca-l termina?
100-285 euro din prima luna Preferi să suporți șefii?Fii un învingător!Informația este putere!
Bani repede, ușor și comod!Pachet complet pentru câștiguri online! info la: http://bit.ly/29ypMJN
vai de capu' nostru :((.... sa vedeti ce va fi dupa ce incepe scoala...!
"Execuţia podului va dura şase luni. Este posibil, în cazul în care condiţiile meteo nu sunt favorabile pe perioada de iarnă, să se prelungească cu încă două luni; deci practic în maxim opt luni vom avea podul gata."
Pod facut in aceleasi conditii, aceeasi lungime si latime, un rau pe sub pod, lucrare facuta in 4 zile nu 6-8 luni!
https://www.youtube.com/watch?v=GG_gDUETHs4
N-a… Citeste mai departe
ma nu tot vorbii de-a-n poolea... ai vazut tu in desene cum se face un pod..trebuie demolat total, transportat de acolo, forat piloni de sustinere, turnat piloni (dureaza o saptamana intarirea betonului) + alte elemente turnate la care se adauga timpul necesar pt intarire...vorbesti fara tine in necunostinta de cauza...io am terminat in domeniu si stiu… Citeste mai departe
@dacul...ai dreptate, daca se lucreaza 6 ore pe zi/5 zile pe sapt...
O lucrare de genu nu ar avea voie sa dureze mai mult de 2 luni, din momentul in care calca primul muncitor si pana ce se taie panglica.
Vorbim totusi de un amarat de pod de 40m lungime si vreo 30 latime.
Dacule mars in mortii ma-tii aia penala.
Uita-te in mortii ma-tii la clip si vezi ca se poate.
Vezi in clip prefabricate pentru o anumita clasa de vehicole?
Tu compari masinile europene usoare cu ditamai masinile americane?
Compari camioanele noastre "usoare" de 24 tone cu cele de 40 ale lor?
De ce mortii ma-tii injuri jegule din moment… Citeste mai departe