Milionarul Dorin Bob se laudă că a finalizat sensul giratoriu de pe Frunzișului, iar pilotul Savu îi dă fatala: Penibil! Nu știu lățimea stas a unei benzi
Dezvoltatorul imobiliar Dorin Bob a anunțat într-o publicație locală că a finalizat sensul giratoriu de pe strada Frunzișului, după ani de când șoferii așteaptă.
Finalizarea este cumva impropriu spus pentru că încă nu a fost pus asfaltul și mai este de lucru.
Șoferii au erupt când au văzut că milionarul se laudă că a finalizat proiectul, iar pilotul Horațiu Savu i-a spus că nu încap un autobuz și o mașină în sens, pentru că benzile sunt foarte înguste. .
”Uraaaa! Acum să pună un autobuz și o camionetă / camion în sens ca să vadă dacă încap unul pe lângă celălalt… Aaa, nu încap? Să încerce cu un autobuz articulat / camion cu remorcă și o mașină mică pe banda a doua… Nici așa nu încap…
Să ai facultate de autovehicule rutiere și de construcții în oraș și să nu știi lățimea stas a unei benzi de circulație sau să te faci că nu știi e cam penibil…”, a comentat pilotul Horațiu Savu.
Remarca pilotului clujean i-a stârnit pe ceilalți șoferi:
”Încap o masina și o motocicleta una langa alta, hai ca nu-i asa rau. Sau 3 motociclete. Sau 5 biciclete”.
”Horatiu Savu nu fi pesimist...încap 4 trotinete”.
”Revenim la o banda in sens, nu-i bai. Suntem obișnuiți”.
------------------------
UPDATE
”1. Lățimea căii de rulare este conform standardelor impuse de lege adică de min. 3.5 m pentru fiecare bandă de circulație (sunt prevăzute câte 2 benzi pe fiecare sens).
2. În acest moment se desfășoară încă lucrări specifice, care necesită demarcarea cu ghidaje stradale atât pentru siguranța circulației cât și a echipelor implicate.
3. Semnalizarea existentă este provizorie, conform autorizației emise de poliția rutieră și însușită de Primaria Cluj. Sistemul de balizaj creează impresia că benzile de circulație sunt îngustate. În concret, respecatrea normativului privind lățimea căilor de circulație va fi confirmată de către autoritățile competente la momentul recepției. La momentul finalizarii lucrării lățimea minimă impusă și respectată va fi de 3.5 m/bandă adica 7 m pe sens.
4. Până în acest moment proiectul tehnic a fost respectat, iar alinierea execuției la planul proiectului va fi confirmată de către instituțiile abilitate la momentul recepției lucrării. 5. Insistăm asupra faptului că montarea bordurilor reprezintă o etapă intermediară și foarte apropiată de finalizarea lucrărilor de execuție și nu reprezintă finalizarea completă a acestuia. Fiind un punct important în realizarea proiectului, evenimentul a fost marcat printr-o poză de grup a colegilor și colaboratorilor implicați, reprezentând dovadă a recunoașterii eforturilor depuse în contextul ultimelor 2 ani pe care cu toții i-am depășit cu greu. Suntem în asentimentul participanților la trafic și înțelegem nerăbdarea acestora de a fluidiza traficul având în vedere dezvoltarea accelerată a orașului.
Vă prezentăm atașat
- Copie după proiectul tehnic.
- Fotografie cu lățimea căii de rulare.
Vă rugăm să ne prezentați argumentele tehnice care să susțină cele afirmate de dvs. în articolul.
Cu stimă,
Bob Dorin”.
11 Comentarii
Apreciem efortul financiar depus de proprietarii apartamentelor de lux din blocul respectiv, care au platit pretul in care era inclus si sensul giratoriu.. cred ca le este clar la toti clar ca s-a facut din banii platiti pe aprtament , nu din profitul constructorului ,
Dacă s-a respectat proiectul și sensul nu e ok e vina proiectantului. Dacă nu s- a respectat proiectul de vină e constructorul. Cei care au facut blocul cu aripi zburător nu au nici o vină. Ei au rămas cu banii iar noi cu ambuteiaje în tafic. De ce nu au fost obligati sa facă prima data sensul giratoriu apoi blocul. Ca altfel se miscau. Si sa nu se… Citeste mai departe
Blocul putea fi descărcat în Victor Papilian, privind hărțile, iar Frunzișului largită cu o bandă, nu strangulată cu giratoriu în rampă !? https://www.google.ro/maps/@46.7474635,23.5776456,352m/data=!3m1!1e3?hl=ro
Asa cum incap autobuze articulate la sensul giratoriu de la Big, vor incapea si aici.
adminul drumului ce zice de asta? Oare nu a stiut, nu a vazut proiectul sau nu are oameni ,lipitori de afise sau simple lipitori, care sa priceapa ceva din desene la scara redusa? Se gandeste cineva, Motilor, ca in lipsa Centuri, pe acolo se vor deflua zeci de mii de masini? Atata diletantism in city smart si de 5 Rachitele mai rar.
E chiar penibil sensul ăsta giratoriu în comparație cu cele de la Horbach sau din Grigorescu,probabil la același preț. Dezvoltatorii ăștia....
E bine si asa . Se va face receptia si cu o banda . Prinde bine euroii la D nii de la urbanism . Au fost ridicate blocuri absolut ilegal dar un sens giratoriu ce mai conteaza daca nu respecta stasul . Cand ai euroi stasul faci tu.
Macar Bob face ceva. scurt reminder, primaria isi asumase constructia acelui sens acum ~10 ani cand a venit Lidl dar s-au gandit ca ar fi mai bine sa puna pe altii sa-l faca cu pretul unor autorizatii de constructii pentru niste bloace cu aspect de favela mexicana.
@Marian G.: Greșit!!! Nu primăria si-a asumat construcția sensului giratoriu.
Lidl si-a asumat-o!!! Și știu din sursa f sigura!! De la directorul Lidl pe Transilvania!
Aaa,ca primăria nu trebuia sa accepte deschiderea magazinului Lidl pana nu fac sensul ,e altceva. Bineînțeles că cei din primărie au luat șpagă si apoi au tăcut.