Demolarea unei clădiri de pe strada Horea, nr. 33, din Cluj-Napoca poluează întrega zonă cu azbociment cancerigen, acuză vecinii.
Primarul Emil Boc îl laudă pe primarul din Florești, Bogdan Pivariu, pentru că se opune construirii de blocuri noi.
Primarul Emil Boc spune că degeaba judecătorii retrocedează spațiul verde al Clujului, cum este cazul terenului de pe malul Someșului, din Grigorescu, pentru că nu vor apărea blocuri.
Primarul Emil Boc susține că taximetriștii nu au voie să circule pe benzile dedicate pentru transportul în comun.
Drumul Național 75 care duce în Țara Moților a stârnit revolta în munți, iar oamenii au ajuns să facă proteste. Fostul deputat Horia Nasra a spus că drumurile de munte nu ajută la dezvoltarea turismului.
Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, a spus că de la preluarea mandatului nu a mai emis nicio autorizație pentru construirea unor blocuri noi.
Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, a spus că studiul de trafic din comună a fost blocat de pandemie, dar acum se reia procedura.
Primarul Emil Boc critică faptul că România nu face reforma administrației publice locale și centrale, care funcționează după legi comuniste.
Primarul Emil Boc rămâne un suporter al regionalizării României, prin desființarea județelor.
Lucrările la un cămin de canalizare de pe DN1 E60, pe raza comunei Gilău, afectează circulația pe banda de mers Cluj-Napoca-Oradea.
Conducerea PNL a stabilit data de 25 septembrie pentru congresul partidului, unde va fi aleasă noua conducere.
Compania de Transport Public Cluj-Napoca și BCR elimină complet chitanța la cumpărarea unui bilet de la POS -urile din mijloacele de transport în comun.
Visul de a avea un metrou în Cluj-Napoca a aprins imaginația oamenilor, dar lipsa finanțării îi face să dezbată alternative. S-a mai vorbit despre un tramvai în locul metroului spre Florești, care ar rezolva o problemă de trafic. Acum, varianta este readu
Floreștenii se plâng că au stat în trafic luni dimineața, la începerea școlii.
O firmă din Bistrița vrea să ridice o cafenea, cu terasă, pe malul Someșului din Grigorescu, pe zona de promenadă.
Parcările din zona centrală a municipiului Cluj-Napoca s-au cam împuținat, iar cele din parkinguri au prețuri prohibitive. La Polivalentă, tariful este de un leu pe oră.
O școală nouă a fost inaugurată în Gilău, unitatea fiind pregătită pentru a primi 460 de elevi.
Drumarii intervin pe drumul 107P Gilău - Mărişel, după ce s-a produs o alunecare de teren în zona barajului Tarnița.
Sensul giratoriu de pe strada Frunzișului, realizat de milionarul Dorin Bob, ca și condiție pentru a-și putea ridica blocul de sute de apartamente, costă două milioane de euro. Vicepreşedintele USR Cluj, George Trif, a acuzat că de fapt banii vor fi supo
Clujul a devenit un model pentru întreaga țară, fără ca oamenii să fi locuit aici. Proiectează ”modelul clujean” în orașele lor, pe baza a ceea ce și-ar dori ei să aibă.
Emil Boc crede că Florin Cîțu este cea mai bună opțiune pentru conducerea Partidului Național Liberal.
O clujeancă s-a trezit cu locul de parcare ocupat de un alt șofer, care s-a făcut nevăzut.
Proiectele imobiliare propuse în Florești au fost respinse pe bandă rulantă de consilierii locali.
Primarul comunei Florești a explicat cum va fi amenajat terenul de pe strada Carpați, din cartierul cetatea Fetei, unde vor fi construite o sală de sport și un bazin de înot.
Analistul Ion Cristoiu crede că Emil Boc este ”o mămăligă fără sare” și că nu este un bun om politic.
O familie a fost evacuată forțat pentru că ocupa abuziv o locuință socială de pe strada Meșterul Manole, din Cluj-Napoca. Culmea este că locuințele sociale erau ținute goale de Primăria Cluj-Napoca, vreme îndelungată.
Primarul Clujului, Emil Boc, a precizat că metroul Clujului va fi făcut, dar va fi unul mai mic.
Primarul Emil Boc spune că centura metropolitană a Clujului nu a pierdut finanțarea, cu toate că din Planul Național de Reziliență și redresare nu primește niciun euro.
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, nu ar fi interesat de o candidatură la șefia PNL.
”Fiecare locuitor al Clujului (dar fiecare, indiferent de vârstă) va fi obligat să călătorească de 3 ori pe zi cu metroul, ca să se ajungă la numărul zilnic de călători din București și ca să se justifice investiția în metroul din Cluj”, crede jurnalistul