Pasajele subterane din Piaţa Gării vor fi unite și vor avea scări rulante. Cât va costa investiție?
Primăria Cluj-Napoca va demara în acest an lucrările pentru realizarea pasajului subteran din Piaţa Gării. Într-o primă fază au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici pentru acest pasaj de legătură.
”Lucrarea prevede unirea pasajului CFR cu cel care aparţine Primăriei, urmând ca, într-o etapă următoare sau în paralel, dacă vor permite avizele şi documentaţiile tehnice, să fie reabilitat şi pasajul existent al Primăriei Cluj-Napoca. Practic, se va face legătura între accesul din vest al pasajului pietonal municipal de pe strada Horea, situat pe trotuarul din faţa gării şi accesul estic al pasajului pietonal al CFR din Piaţa Gării, spre Gara Mare. Amândouă pasajele vor fi modernizate cu scări rulante, supraveghere video şi tot ceea ce este necesar pentru asigurarea unui flux modern al călătorilor prin ele. Cel mai important este faptul că se va asigura accesul la toate mijloacele de transport către centru, aeroport şi restul oraşului”, a explicat Gheorghe Şurubaru, viceprimarul municipiului Cluj-Napoca.
În prezent, cele două pasaje pietonale subterane funcţionează separat, iar legătura între ele se face la suprafaţă, pe trotuarul din faţa gării CFR (Gara Mare) sau pe spaţiul refugiului de tramvai din faţa gării.
Această lucrare va fi realizată din fondurile bugetului local. Durata de realizare a noului pasaj este de zece luni, iar valoarea totală a investiţiei se ridică la suma de 5.197.746 de lei.
8 Comentarii
Acum pitonii nu circula, se kaka in pasajul ala.
Ma intreb cum se vor kaka pe scarile rulante? Pana se sterg ajung in strada cu pantalonii in vine. Nu e corect pentru copiii din zona sa vada organe genitale de adulti.
Ma opun.
...avem cele mai proaste strazi si trotuare din toate orasele mari ale Romaniei si fix pasajul ala era… Citeste mai departe
DACA SI AICI CONTRACTUL (LICITATIA) VA FI CA CEL CU ILUMINATUL (DIN TOTAL 60 % PARANDARAT)....PRIMARIA ARE SANSE LA INCA O TZEAPA !
masinile ar trebui sa circule prin pasaj,asa ar face o primarie moderna
cer: legatura tunel feleac & tunel centru(funar & boc)
Tichie de mărgăritar? Nu sunt oare alte probleme mult mai stringente de rezolvat în oraș? Care e fluxul de călători prin gară, se justifică această investiție?
Oare ati circulat in zona Garii, ati vazut fluxul de pietoni printre masini? Nu va mai dati cu parerea despre situatii pe care nu le cunoasteti!!!!! Ar fi foarte bine daca s-ar rabilita pasajul subteran din acea zona.
=)) intr-o alta viata poate
Mai bine ar baga masinile prin pasaj