Patronii unui restaurant din Piața Unirii din Cluj, afectați de boschetarii care le sperie clienții: „Lasă deșeuri și urinează aproape de geamul nostru”


Patronii unui restaurant din Piața Unirii din Cluj-Napoca sunt profund afectați de oamenii străzii care își duc veacul în zonă. Din cauză că la subsolul clădirii se află un generator care emană căldură, persoanele fără adăpost sunt atrase precum un magnet de această zonă. 

Problema este că petrecându-și mare parte a timpului acolo, oamenii lasă în urma lor mormane de deșeuri și, cel mai grav, își fac nevoile lângă geamurile restaurantului. 

Din acest motiv, clienții cât și proprietarii restaurantului au parte de un disconfort major. Prin urmare, au fost sesizați reprezentanții Primăriei Cluj-Napoca pentru a remedia problema de urgență, iar patronii localului au avut câteva propuneri și idei în acest sens. 

De exemplu, dacă ar fi deviată căldura emanată de generatorul electric la subsolul clădirii, oamenii străzii nu ar mai fi atât de dornici să își petreacă timpul în zonă. 

O altă propunere făcută de proprietari ar fi ca accesul persoanelor necunoscute să fie restricționat. 

Prin prezenta, dorim să vă aducem la cunoștință o problemă urgentă referitoare la locația noastră situată în Piața Unirii, în fosta locație a magazinului Tabita. La subsolul clădirii se află un generator care emană o cantitate semnificativă de căldură. Aceasta este eliberată printr-o gură de aerisire aflată la nivelul subsolului restaurantului nostru, generând o atracție pentru persoanele fără adăpost.

Din păcate, aceste persoane își lasă frecvent deșeurile (inclusiv urină și fecale) în proximitatea geamului restaurantului, ceea ce provoacă un disconfort major atât pentru clienți, cât și pentru noi, ca proprietari. Mai mult decât atât, aceste persoane perturbă activitatea restaurantului prin comportamente neadecvate, inclusiv lovirea geamurilor, ceea ce afectează serios imaginea locației noastre, recent deschise.

Clădirea în care ne desfășurăm activitatea este un monument istoric, iar deteriorarea acestuia din cauza comportamentului necorespunzător al indivizilor menționați este de neacceptat. În acest sens, solicităm intervenția de urgență a Primăriei pentru a anunța compania Electrica Furnizare și a găsi o soluție imediată pentru a devia căldura emanată în subsol. Menționăm că acest subsol este unul foarte mare, având sute de metri pătrați, și există spațiu suficient pentru a redirecționa căldura fără a afecta activitatea noastră.

De asemenea, vă rugăm să luați în considerare soluționarea acestei probleme prin astuparea gurii de aerisire sau instalarea unui dispozitiv care să împiedice accesul persoanelor neautorizate în această zonă și să protejeze clădirea împotriva degradării.

Vă mulțumim anticipat pentru sprijinul dumneavoastră și așteptăm cu interes o rezolvare rapidă.”, au semnalat reprezentanții restaurantului. 

Comentarii Facebook