Podul din Piața Gării este un pericol pentru clujeni - FOTO
Liberalii clujeni atrag atenția că podul din Piața Gării este un periol pentru clujeni, având găuri în asfalt.
”Nu ar trebui să ne surprindă dacă în scurt timp se vor mai repeta incidente cum a fost cel de pe podul situat la intersecţia străzilor Dacia şi Traian, când o femeie a căzut într-o groapă din trotuar, fiind salvată în ultimul moment pentru a nu ajunge în apa Someşului. Trotuarul nu a fost reparat nici până astăzi, şi se pare că de-abia în toamnă ar urma să fie executate lucrări de reabilitare”, a declarat Ioan Bâldea, vicepreședintele PNL Cluj-Napoca.
Acesta susține că Primăria condusă de Emil Boc ar trebui să renunțe la planul tunelului pe sub oraș și ”să pună la punct pasajele subterane pietonale şi trotuarele podurilor din oraş, inclusiv cele din zonele periferice pe unde primarul nu ajunge decât o dată la patru ani”.
Podurile din Cluj-Napoca sunt nereabilitate încă dinainte de Revoluție. Numai cel de lângă Hotelul Napoca a fost reabilitate și lărgit în urmă cu câțiva ani de Primăria Cluj-Napoca.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE
”Primaria are in derulare o serie de investitii in vederea reabilitarii podurilor din municipiu, motivate de faptul ca acestea nu au fost modernizate si reabilitate niciodata de la constructie, unele avand vechime considerabila. Unele dintre aceste poduri vor fi refacute sau reabilitate, dupa caz in cadrul proiectului cu finantare europeana, cunoscut sub numele de "trama stradala", aflat in faza de licitatie de executie, anuntul fiind publicat pe SEAP, data de deschidere a ofertelor fiind programata pentru 29 august 2013.
Pentru o alta parte din podurile din muncipiu, printre care se numara si podul de pe str. Decebal exista realizate expertize si studii de prefezabilitate privind lucrarile de reabilitare a acestora, pasul urmator fiind promovarea unor proceduri de achizitie publica de servicii de proiectare si de lucrari privind reabilitarea acestora.
O alta parte a podurilor este prinsa intr-un proiect de reabilitare aflat in acest moment in faza de redactare a caietului de sarcini pentru achizitia de servicii de expertizare si poiectare, urmand ca ulterior sa fie prinse in programe de investitii de reabilitare.
Pentru a asigura circulatia in bune conditii pe poduri, pana la finalizarea etapelor premergatore initierii lucrarilor efective de refacere, municipalitatea a dispus implementarea unor masuri de preventie, adaptate fiecarei situatii in parte, de la lucrari de intretinere specifice durmurilor nemodernizate, la amplasarea unor placi de protectie in zonele de trotuar unde, prin urcarea accidentala cu autovehicule, trotuarul a cedat (cu este cazul podului de pe str. Locomotivei)”, au precizat reprezentanții Primăriei Cluj-Napoca.
4 Comentarii
No bine. Sunt un 10089562 de gropi in Cluj. Puteti face 487 de ani article pe tema asta.
Nu va mai tot agitati cu scrisul ca la noi pina nu moare cel putin un om nu se intipla nimic !
La noi inca a ramas sistemul cu sedinta , sedinta la sedinta , sedinta pentru sedinta , dupa sedinta s.a.m.d si dupa ce se termina sedinta apare intrebarea : mie ce imi pica ...
Nu pica nimic sula pod !
Avand in vedere ca circula multa lume care vin de la Autogara cu bagaje e cam periculos de traversat, mai ales iarna.
Oioi iarna e groaznic si unde mai pui k nu incap 2 slabanogi unu pe langa altul pe trotuar atat de ingust este!!! Daca l-ar largi cu-n metru si sa puna protectie in curba ar fi foarte bine, plus sa inalte un pic balustrada catre liniile de cale ferata....