Premieră în România: Municipiul Cluj-Napoca va fi conectat de Oradea printr-un traseu turistic pentru bicicliști
Cluj-Napoca și Oradea ar urma săfie primele reședințe de județ conectate prin piste pentru biciliști. Legătura dintre cele două municipii va fi făcută printr-un traseu care va trece prin Munții Apuseni.
Reprezentanții județelor Cluj, Alba și Bihor vor să implementeze un proiect pentru amenajarea de piste pentru bicicliști care să lege cele trei județe. Potrivit proiectului, cea mai mare parte a traseului va străbate Munții Apuseni și va avea o lungime de aproximativ 700 de kilometri: 224 de kilometri vor străbate Clujul, 338 vor străbate Bihor și aproximativ 100 de kilometri din traseu vor trece prin Alba.
Investiția ar urma să se realizeze prin PNRR unde sunt prevăzute spre finanțare 3.000 de kilometri de trasee cicloturistice la nivel național.
„Este un proiect impresionant. Reușim să creăm o rețea de pistă de biciclete, unele noi, iar altele pe cele deja existente. Dacă se va implementa vom reuși în premieră, în România, să unim două reședințe de județ pe pistă de biciclete, Cluj-Napoca și Oradea”, a explicat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.
Potrivit acestuia, pistele vor fi făcute pe cat posibil in apropierea drumurilor publice pentru a fi nevoie de cat mai putine exproprieri. Pe raza județului Cluj sunt prevăz piste în nu mai puțin de 22 de localități. Doar pentru Cluj, investiția este estimată la 18 milioane de euro, notează Ziua de Cluj.
14 Comentarii
trei judete cucuiete fac piste de biciclisti prin munti.... ca dee rumanii sunt mari amatori de biciclete...la furat....deee o sa aiba si mocanii drujbasi traseee pentru tras busteanul...care face banu,...bani aruncati pe garla.... judete inapoiate cu sute de ani de evropa la care visam dar deee incepem cu coada... asee-i cind pui homalai impostori… Citeste mai departe
securistu presteaza numa la ordinu globalistilor
pana acum i-a durut undeva, acuma se executa la ordin sa iasa la interval
tot ce face tovarasu e FAKE
m-ai bine fake-ti traseie de offrod kare sa lege judete sii sa uneaska inimi-le pasionati-lor de natura sii aer liber ka cine i asa sarak sa mearga ku bikikleta pana akolo
@ke sa faki ku asa pista lunga: K....k......ce rasă ești
Numai cine nu crede in Mos Craciun si nu stie ca exista vaci mov si ca marmotele invelesc ciocolata ar pune la indoiala realizarea acestui proiect.
Sigur e ceva gandit de un penelist. Se vede dupa planificarea exacta descrisa prin "o sa", "se va", "urmeaza" si "va fi".
@ : Da, daca era pesedist era facuta si furata deja, stiu ce spun
@ : la voi toate-s la viitor, nimic la prezent si trecut, am facut, am fotot, am...plm....macar aveti o viziune frumoasa, pacat ca sunteti prosti saraci si bolnavi si puneti botul la orice prostie....
Va fi o ***** mai mareata decat metroul pista aia.
Sant pasionat de bicicleta, ca sa ajung de la Floresti la Gilau este un risc enorm Un cretin a eliminat 30-40 de cm banda de refugiu,care folosea si pentru biciclist .Intreb , in tara asta este cineva sa gandeasca si pentu aceasta categorie de sportiv si nu numai .bine ce sa ceri unor politicieni de categoria MAFIE PSD -PNL ! Poate SCHEGEN .... !!!!!
@Eugenio JENU Eugen: nu se face nimic, ba! fiecare pasare moare pe limba ei.
In loc de gargara de 3000 km, ar fi mult mai util sa faca pista din capatul Clujului pana la barajul Gilau.
Cu cate benzi pe sens?