Primar de aproape 20 de ani, Boc e dezamăgit de cerințele tot mai mari ale clujenilor: „Cei care sunt veniți mai recent în Cluj nu știu de unde am venit”
Emil Boc conduce administrația orașului Cluj-Napoca de aproape două decenii, timp în care a reușit să investească mai mult în renovarea străzilor decât în proiectele majore de infrastructură. După ce Clujul a pierdut și finanțarea de 300 de milioane de euro din PNRR pentru metrou au curs comentariile negative la adresa edilului.
Primarul Clujului s-a simțit atacat de „oamenii cu rea-credință” care ar vedea doar ce nu s-a făcut în oraș și spune că e dezamăgit de faptul că mulți dintre locuitorii orașului nu mai țin minte investițiile în infrastructură făcute pe vremea când era premierul României.
„Puțini își mai amintesc cum era să treacă prin Apahida înainte de 2012-2013, cum era drumul prin Apahida. Acum avem centura de est făcută și prelungirea Bulevardului Muncii, încât traficul e mai suportabil. Cei care sunt veniți mai recent în Cluj nu știu de unde am venit.
Oamenii uită cum era Clujul fără Autostrada Transilvania, când erau tirurile prin Mănăștur și prin Zorilor, pe Calea Turzii și peste tot. Se uită acest lucru foarte ușor. Uită cum era fără centură, când prin Bună Ziua și prin Cluj erau tirurile care urcau dealul. Uită aceste lucruri. Dar acesta e mersul vieții. Cei de rea-credință, cu rea-credință intenționată, nu spun și ce se face, doar ce nu se face”, a declarat Boc, la Realitatea FM.
Amintim că, municipiul a pierdut finanțarea de 300 de milioane de euro din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) pentru metrou, iar Guvernul încearcă acum să identifice alte surse de finanțare pentru a acoperi costurile. În pofida acestei situații, primarul Clujului, Emil Boc, face un nou „pariu” cu alegătorii. Edilul spune că dacă vor veni cârtițele în toamnă atunci proiectul se va face, în pofida criticilor din ultima perioadă.
„Dacă vor veni cârtițele la Cluj, atunci înseamnă că se va construi metroul. Acela va fi momentul adevărului. Al doilea moment al adevărului va fi dacă intră în subteran. Când intră, ele nu mai ies decât când au terminat tunelul. Și atunci puteți pune declarațiile mele, pe de o parte, și puteți pune declarațiile altora, pe de altă parte”, a declarat Emil Boc.
13 Comentarii
TOCMAI CA EU AM VENIT DE LA TARA IN 1999, CA STUDENT SI AM STAT PANA IN 2014 (IN APARTAMENT CUMPARAT) SI IN TRECUT CLUJUL ERA FRUMOS. MAI VENISEM IN CLUJ CA SI COPIL IN ANII 80-90, DAR DE STAT EFECTIV, AM STAT DIN 1999.
CLUJUL ERA CURAT, SPATII VERZI, LOCURI DE PARCARE, BENZI DE CIRCULATIE IN CENTRU IN AMBELE SENSURI, NU DOAR SENSURI UNICE, STR.… Citeste mai departe
Istoria ne va arăta cum această poveste a "marilor realizări" a durat un sfert de secol..
Istoria ne va arăta cum această poveste a "marilor realizări" a durat un sfert de secol..
Moderatorii astia n-au sange. Hai sa o luam pe rand:
1. Centura Valcele-Apahida: inagurata in 2011 de Boc din pozitia de prim ministru desi nici n-a inceput-o si nici n-a terminat-o (a durat 7 ani sa se faca. In concluzie, n-are de ce sa aduca asta in discutie ca nu-i facut de el, nici ca primar nici ca PM
2. Autostrada Transilvania: si asta… Citeste mai departe
Bade draga, uiti un lucru: Singurul lucru mai rau decat sa nu fi facut nimic, e sa fi facut, (consumat resursa) dar prost !
Iar realizarile lu' matale, cam aici se incadreaza. Vezi toate dalele puse aiurea din centru, vezi mini centura pomenita, care nu are suficiente benzi, proiecte irealilzabile, etc, s.a.m.d
Da, daaa.. realizări materiale și măsurabile, din păcate mai puțin sesizabile și cuantificabile.
În cazul acesta întrebarea legitimă este: cum reparam sau înlocuim greșelile și anomaniile primului edil?
@Emil Boc:
Nici nu stiti tot binele pe care vi l-am facut si vi-l fac eu...
Asta piticul din rachitele are înalțimea necesara sa ma suna la **** stand în picioare...
Și cu ce ai venit în schimb? Cu șemit, nada, nothing, nimic. Dar ești mândru.
Bine ca a dat startul la lucrarile metroului cu o roaba si un harlet. Penibil piticul!
@alin: Cum? Nu la tunel a sapat?