Primăria Cluj-Napoca a decopertat o stradă, iar dedesubt e drumul de piatră cubică vechi de zeci de ani intact - FOTO
Primăria Cluj-Napoca a decopertat strada Barbu Ștefănescu de la Vrancea, din cartierul Andrei Mureșanu, iar dedesubt se vede încă drumul de piatră cubică în stare perfectă.
Asfaltul pus deasupra nu a rezistat, dar drumul de piatră pun acum zeci de ani este tot acolo. Aceste fotografii arată calitatea lucrărilor care se fac din fonduri publice.
Probabil că drumul de piatră va fi acolo și la următoarele decopertări, fiind mult mai trainic decât asfaltul diluat care este folosit acum.
22 Comentarii
oare cine a facut acel drum de piatra cubica?...voi rromanii? nu prea cred....
@andi: vezi ca-i zona locuita exclusivistă locuita doar de romani, voi acolo dincolo de Someș.
@andi: corecție:
Fără locuita(primul)...
@andi: altu cu logica de papagal. Cum sa compari piatra cubica astupata cu strat de uzura cu asfaltul (care e stratul de uzura)
pune mana si munceste ceva, lasa cometariile. Instigator imputit
Cum adica a drumul vechi rezista? se vad bucati lipsa si daca sapi mai mult vezi si denivelari.
Nu stiu cum v-a lasat logica sa comparati caramizi cu asfalt.
Asta-i piatra românească get beget extrasa din carierele României bogate și frumoase, folosită și pt construcții de drumuri și autostrăzi din străinătate.
Putem sa fim mândri de asta.
ce articol aiurea.
acum ridicam in slavi piatra cubica, ce bine era facut drumul, ca a rezistat pana acum.
serios?
in primul rand, piata cubica a fost protejata de un strat de asfalt atata timp
in al doilea rand, piatra cubica rezista foarte bine la uzura, ca bucata, insa nu mai face fata traficului de acum. drumurile de piatra cubica… Citeste mai departe
bai incultilor, e DELAVRANCEA, nu de la vrancea
Lucrare de calitate si pe Titulescu. Intr-un loc asfaltul pe trotuar e mai inalt la imbinarea cu partea turnata cu cateva zile inainte, iar in 2 puncte deja se crapa.
Drumul a fost copertat cu piatra pe vremea cand Clujul tinea de Ungaria, si a fost facuta de unguri sa dureze.
@eu: de acea este si acum intact ca in prima ziua, aici se face diferenta cine sint ungurii pe aceste locuri
@io: La câtă ură și dispreț deversați, nu înțeleg ce vă mai ține în loc - frontiera e deschisă, probabil că aveți deja cetățenia maghiară..cale bătută! Și apropos, Ardealul e al nostru.
corect ati sesizat,drum construit de catre magyari este ca nou si azi,inca o dovada pentru diferenta intre cele doua popoare,daca mai este nevoie
@localnic: Uitati-va cum sunt aliniate cuburile de granit, la marele fix. Uitati-va in centru unde s-au montat de catre moldoveni si alte vinituri colorate, alan dala, ba mai mult, stau colturile in sus sa-ti nenorocesti laba piciorului.
@oare cine:
STIRIDEKKT, JURNALISTI DE KKT......
Comentati de-a pixul, nici macar nu cunoasteti realitatea. Strada cu pricina e cea care face legatura dintre Brancusi si P-ta Agarbiceanu. O strada ciuruita in fiecare luna, ba apa, canal, gaze, etc, etc. Ultima lucrare de asfaltare totala a fost acum un an. De atunci a ajuns doar petice si gropi, din cauza bunei coordonari si batjocorei celor ce dau… Citeste mai departe
Cam mani****toare știrea. Mai nou aveți competențe și de rezistența materialelor, sau de construcții, reporterilor? Păi e normal ca un strat de piatră, care mai mult e și unul care stă la fundația unui drum, să reziste mai bine decât un strat de uzură, mai ales dacă acest strat de uzură e din asfalt (prin definiție, unul mult mai moale și flexibil,… Citeste mai departe
@Dragoș: nu are rost sa te pui cu ei. Daca e pe stiri de cluj... le dai pace, traiesc in lumea lor.
@Dragoș: De acord, doar a mica precizare: pavajul cu piatra cubica nu cu 20 de ani in urma a fost facut (cum s-ar deduce logic din argumentare ata), ci muuult mai demult, cand, poate, chiar s-a lucrat mai bine... Mda, poate ca era si alta tara... :)
@iii: Asta e ideea acestei postari, din ce pricep eu. Se lucra mult mai bine , mai demult. Acum cu toata tehnica lucram mai prost. Oare numa asta sa fie, sau se fura mai mult?