Primăria Cluj nu mai răspunde sesizărilor de pe domnuleprimar.ro. Îi trimit pe cetățeni să folosească aplicația primăriei
De câteva zile, primăria municipiului Cluj-Napoca nu mai răspunde plângerilor trimise de clujeni pe platforma domnuleprimar.ro.
Mai mult, în ultimele zile, reprezentanții Primăriei le transmit celor care fac plângeri pe site să folosească aplicația lansată săptămâna trecută de municipalitate, ”My Cluj”.
Aplicația ”My Cluj” este realizată de primărie și este destinată exclusiv pentru plângerile clujenilor.
Aceasta este gratuită și poate fi descărcată de pe dispozitivele de tip smartphone care folosesc sistemele de operare Android sau iOS. De asemenea, aplicația este disponibilă și în varianta pentru desktop și poate fi accesată pe mycluj.e-primariaclujnapoca.ro sau de pe website-ul Primăriei www.primariaclujnapoca.ro.
Totuși, în noua aplicație, doar persoana care a depus sesizarea poate vedea răspunsul primit de la municipalitate, spre deosebire de platforma domnuleprimar.ro, unde oricine putea comenta sau putea aduce completări privind sesizările.
-------------------
UPDATE
Răspunsurile și sesizările pot fi văzute de oricine numai pe site -ul Primăriei Cluj-Napoca.
”Răspunsurile serviciilor de specialitate furnizate cetățenilor care au înregistrat sesizări prin aplicația MyCluj, le sunt transmise acestora atât pe adresa de email furnizată, cât și în aplicație. Toate răspunsurile pot fi vizualizate public de către oricine pe harta sesizărilor din websiteul Primăriei Cluj-Napoca (www.primariaclujnapoca.ro, Secțiunea MyCluj)”, precizează Biroul de Presă al Primăriei Cluj-Napoca.
1 Comentariu
Au fost atit de multe sesizâri si nemultumiri " la vedere " cit si raspunsuri stereotipe câ au inventat ceva mai sofisticat de accesat ptr.o anumitâ virstâ ,este un alt mod de a mâtura gozul sub pres .