Primăriile de cartier din Gheorgheni, Mărăști și Mănăștur au fost renovate. S-a suplimentat personalul și s-au deschis noi ghișee
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță că în luna decembrie au fost renovate spațiile din cele mai aglomerate dintre registraturile de cartier ale Primăriei, cele din Gheorgheni, Mărăști și Mănăștur.
Conform primăriei, s-au creat noi ghișee, unde a fost suplimentat personalul, pentru a se evita aglomerația de început de an.
De asemenea, dupa data de 5 ianuarie, cand începe și programul de încasare a taxelor și impozitelor locale, clujenii nu vor mai fi nevoiți să aștepte la cozi pentru a-și achita obligațiile față de comunitate.
Reamintim modalitățile de plată a taxelor și impozitelor locale puse la dispoziție de Primăria Cluj-Napoca:
− direct la ghișeele instituției, cu numerar sau card bancar;
− online, pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro sau pe www.ghiseul.ro;
− online, cu ajutorul codului QR de pe înștiințarea de plată a impozitelor.
Contribuabilii persoane fizice şi juridice pot solicita înregistrarea ca utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale. Informaţii privind procedura şi actele necesare se găsesc pe site-ul primariei www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Taxe şi impozite.
În perioada 3 – 4 ianuarie 2017, activitatea de la ghişeele instituţiei din Piața Unirii nr. 1 de încasare a taxelor şi impozitelor locale şi de eliberare a certificatelor de atestare fiscală este întreruptă, datorită operaţiunilor necesare închiderii anului fiscal 2016 și deschiderii anului fiscal 2017.
În zilele de 3 şi 4 ianuarie 2017 se pot achita doar taxele de liberă trecere, de urbanism, de evidenţă a populaţiei, judiciare şi extrajuridiciare de timbru, rate, chirii, locuinţe şi teren, precum şi amenzile, la ghişeele Centrului de Informare pentru Cetățeni, de pe strada Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier.
Programul de încasare a impozitelor şi taxelor va fi reluat începând de joi, 5 ianuarie 2017, la toate ghișeele instituției (Piața Unirii nr. 1, Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier).
Declarațiile de impunere însoțite de documentele justificative - pentru stabilirea valorii impozabile a clădirilor nerezidențiale - se depun până la data de 31.03.2017.
De asemenea, de marți, 3 ianuarie 2017, se pot depune solicitări pentru eliberarea abonamentelor de parcare, în timp ce taxa abonamentelor de parcare se poate achita începând de joi, 5 ianuarie 2017 și până la sfârșitul lunii martie 2017.
1 Comentariu
Sigur ca se impunea suplimentarea personalului, in loc sa faca plata on-line functionala!! Pe toti acesti oameni ii platim noi, ca sa se uite cu superioritate la noi!!