Vineri 22 Noiembrie

Primarul din Florești îl atacă pe Boc în privința DRUMULUI RAPID și a CENTURII prin spatele Polus

 

Primarul comunei Florești, Horia Șulea, îl atacă pe primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, pe care îl acuză că își însușește unele proiecte care nu îi aparțin. Edilul face referire la centura de sud din Florești și drumul rapid.

 

Eu nu știu cum a prezentat-o. Niciodată nu mi-a plăcut să îmi arog munca altora și nici proiectele altora. Eu fac centura de sud spre Cluj, până la limita cu orașul, de acolo Emil Boc poate să facă ce vrea mai departe. Emil Boc să își vadă de străzile lui, că nu se mai poate circula nici pe străzile principale de atâtea gropi. Vine ceva campanie? Va candida la ceva? De ce a devenit așa vocal acest individ, care ne-a pus o pată pe obraz la București, unde când aude cineva de Cluj are o reacție negativă”, a declarat primarul comunei Florești, Horia Șulea.

 

Acesta a precizat că lucrările la centura de sud, din Florești spre Cluj-Napoca, prin spatele Polus și Praktiker, urmează să fie lansate în acest an. ”Studiul de fezabilitate este terminat, se mai fac numai forări în unele locuri și vom porni investiția”, a mai spus primarul din Florești.

 

În privința drumului rapid, care să lege Autostrada Transilvania de Cluj-Napoca și să ajungă în Grigorescu, în zona Cora, primarul din comuna Florești, Horia Șulea, a precizat că proiectul este necesar, dar utopic. 

 

Autostrada urbană este un proiect care datează din 2008. Au venit cei de la IPTANA la noi și ne-au spus că vor să facă o legătură între autostradă si faimoasa centură a lui Boc care alunecă, cea de la Dezmir. Cei de la IPTANA mi-au cerut să le dau lista cu proprietarii din zona pe unde urma să treacă acea lucrare. Conform proiectului, drumul rapid urcă pe deal, pe partea de nord a Floreștiului, pe la poligonul militar și ajunge în Grigorescu cu o ieșire pe Donath și un alt drum de trafic greu spre Baciu. 

 

Spre sud ar fi urmat o lucrare pe piloni, care să treacă peste Muzeul Apei și să vină în partea de sud a Floreștiului. Ar fi trebuit apoi să treacă peste Valea Gârbăului și Sfântul Ion și să aibă mai multe puncte de legătură în Cluj-Napoca: pe strada Câmpului, Calea Turzii, Gheorgheni și să ajungă la centura de la Dezmir. Ăsta era proiectul, dar nu știu ce s-a mai întâmplat cu el”, a declarat primarul din Florești, Horia Șulea.

 

Edilul consideră că drumul rapid de la Autostrada Transilvania până în Cluj-Napoca ar fi un proiect bun, dar mult prea costisitor, pentru a fi suportat de la bugetul Clujului sau al Floreștiului. ”În opinia mea se impune această șosea rapidă, pentru că Autostrada Transilvania trebuie legată cumva de oraș, dar investiția oricât ar fi de benefică nu poate fi suportată de la bugetele locale, fiind prea mare și trebuie implicată Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România”, a mai spus primarul Horia Șulea.

 

Centură prin spatele Polus, pentru a decongestiona DN 1 sufocat de traficul din Florești

 

Șosea rapidă, de 8,5 kilometri, din Florești spre Cluj-Napoca

Comentarii Facebook