Program prelungit la Primăria Cluj-Napoca în perioada alegerilor. Vezi când îți poți face flotantul sau buletinul rapid
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu drept de vot, Direcția de evidență a persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca va asigura program prelungit cu publicul, pe timpul desfășurării alegerilor pentru Președintele Romaniei, repectiv pentru Senat și Camera Deputaților (respectiv 1 decembrie și 8 decembrie).
Astfel, între 28 noiembrie și 1 decembrie și 5-8 decembrie 2024 s-a stabilit următorul program de lucru atât pentru primirea documentelor, cât și pentru eliberarea cărților de identitate astfel:
- joi: 8.00-18.30
- vineri: 8.30 - 14.30
- sâmbătă: 8.00 - 16.00
- duminică: 8.00 - 21.00
„Vor fi primite documente în vederea eliberării cărților de identitate în caz de expirare, pierdere și furt”, au informat reprezentanții municipalității clujene.
3 Comentarii
Piticule te-ai trezit la realitate oare
deja s-a activat sistemul securistanez, baga flotante si temporare la greu!
NU POT EI FURA CAT PUTEM NOI VOTA!
NE VEDEM PE 1 DECEMBRIE LA VOT!!!
NU MAI VOTAȚI PE CINE NU CUNOAȘTEȚI VOTAȚI TOT PE ĂIA CARE DE 35 DE ANI NE DUC BINE