Miercuri 27 Noiembrie

Program prelungit la Primăria Cluj-Napoca în perioada alegerilor. Vezi când îți poți face flotantul sau buletinul rapid


Pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu drept de vot, Direcția de evidență a persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca va asigura program prelungit cu publicul, pe timpul desfășurării alegerilor pentru Președintele Romaniei, repectiv pentru Senat și Camera Deputaților (respectiv 1 decembrie și 8 decembrie).

Astfel, între 28 noiembrie și 1 decembrie și 5-8 decembrie 2024 s-a stabilit următorul program de lucru atât pentru primirea documentelor, cât și pentru eliberarea cărților de identitate astfel:

- joi: 8.00-18.30

- vineri:  8.30 - 14.30

- sâmbătă: 8.00 - 16.00

- duminică: 8.00 - 21.00

„Vor fi primite documente în vederea eliberării cărților de identitate în caz de expirare, pierdere și furt”, au informat reprezentanții municipalității clujene. 

Comentarii Facebook