Să importăm mai puțin și să producem local: Doar așa vom salva locuri de muncă!- Este angajamentul PSD Cluj


Remus Lăpușan: „Produsele românești, cheia relansării economice”

Remus Lăpușan, candidatul PSD Cluj la Camera Deputaților, a subliniat importanța susținerii produselor românești pentru relansarea economiei. Într-o recentă declarație, Lăpușan a evidențiat necesitatea de a sprijini producția locală și de a recâștiga piețele internaționale prin promovarea produselor autohtone.

„Trebuie să trecem de la a consuma doar produse din import, la a produce local. Faptul că românii aleg să cumpere produse autohtone nu doar că susține economia, ci salvează și locuri de muncă”, a subliniat Lăpușan, în cadrul conferinței prilejuite de lansarea programului de țară „Marcel Ciolacu, calea sigură pentru România”. 

El a menționat că programul lui Marcel Ciolacu, liderul PSD, include proiecte bine aplicate, care vor sprijini producția internă și exportul, contribuind astfel la creșterea economică a României. „Aceste proiecte vor aduce plus valoare și prosperitate României”, a adăugat Lăpușan, subliniind necesitatea unui sprijin activ pentru produsele românești în cadrul strategiei economice naționale.

În același timp, ideea este susținută și de Ioan Oleleu vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA), coleg de partid cu Remus Lăpușan: „România trebuie să devină un exportator de produse agricole”, spune Oleleu.

Referindu-se la domeniul agriculturii, vicepreședintele ANSVSA a evidențiat necesitatea susținerii sectoarelor în care România este deficitară și sprijinirea exporturilor.

„Un aspect esențial pe care și-l propune candidatul PSD la președinția României, Marcel Ciolacu, este susținerea industriei alimentare, care joacă un rol cheie în siguranța alimentară. Sumele propuse pentru diverse proiecte și programe de sprijin se ridică la peste 2.8 miliarde de euro”, a menționat Oleleu. El a insistat că România trebuie să facă tranziția de la consum la producție, adăugând că „avem potențialul să recâștigăm piețele din Orientul Mijlociu și Africa, unde am fost odată un jucător important”.


Comentarii Facebook