Se teme Boc de șoferi? Strada Kogălniceanu să devină pietonală sau să se reia circulația rutieră? Ce au răspuns clujenii la această întrebare
Comisia de sistematizare a circulației din cadrul Primăriei Cluj-Napoca va dezbate marți, 9 ianuarie, modul în care se va circula pe strada Kogălniceanu, care se apropie de finalizare. Discuția are acum o tentă neserioasă, pentru că finanțarea europană a fost acordată pentru pietonalizarea străzii Mihail Kogălniceanu si străzile adiacente.
Opțiunile sunt numai două, fie rămâne pietonală, fie se redeschide traficului rutier, așa cum era înainte. Pentru că deja s-a anunțat acest lucru, primarul Emil Boc s-a dus luni seara pe stradă și a făcut un live, fiind stresat de decizia care trebuie luată.
Este ciudat că acum edilul pare că este în dubiu, după ce de la începerea lucrărilor a susținut sus și tare că strada va fi pietonală, la pachet cu toate străzile adiacente. Având în vedere scandalul iscat cui deciziile proaste luate cu statuile de pe strada Kogălniceanu, putem crede că Emil Boc nu mai vrea să riște.
”Sunt două opțiuni, de a reveni la situația cu trafic, așa cum a fost înainte, sau de a transforma această arie modernizată într-o zonă pietonală, pentru a pune și mai mult în valoare istoria acestui loc, clădirile și pentru a avea mai mult spațiu public pentru cetățeni”, a spus primarul Emil Boc.
Ce i-au transmis clujenii:
”Facem consultarea cetățenilor la ora 23, cu câteva ore înainte de ședința comisiei...
Și apoi ne mirăm că politicienii își iau asemenea hate, pe zi ce trece!”.
”Trebuie păstrată o bandă de circulație auto pe Kogălniceanu pentru acces la clădirea centrală a UBB, a Bibliotecii Academiei, a Arhivelor Statului și a celor două licee de mai jos. Deci o variantă mixtă e rațională: pietoni și auto, cu o bandă și sens unic dinspre Universității spre Baba Novac”.
”Pietonalizare completă! Altfel, tot proiectul ar rămâne inutil!”.
”De cand se lucreaza pe Universității, tot traficul ce vine dinspre Republicii ocolește pe V. Babes sau prin Cipariu pt a ajunge în centru. Nu e viabila ideea pietonalizarii. Trebuie pastrata o banda de circulatie”.
”Pietonală !!!! Fără masini pe Kogălniceanu și Universității. Va rog frumos sa nu pastrati nicio banda pe aceste străzi, doar pt cei care stau acolo sau cei care fac aprovizionarea. În rest fără masini pe aceste străzi”.
”Zonă de plimbat cu caleașca !Sau mai bine ne întoarcem în evul mediu! Nu-i destul de sufocat traficul. Paralizați de tot și băgați benzi separate pentru autobuze nu numai pentru troleibuze! Și mașinile de urgente să circule prin aer și pe râul Someș . Dacă tot e navigabil”.
32 Comentarii
Si centura si tren metropolitan.
Mai obligam lumea sa mearga cu 2-ul sau cu bitza.
Bineinteles cu acces pt riverani si fara terase in zona facultatilor.
@Pietonala, clar: fara bicla trotineta, pietonal doar
@Când scăpăm de USR-isti? Ați văzut ce comentarii vulgare și pline de ura au?: Cred ca o sa se scape pe voi, asa cum meritati gasca asta fetida Boc&comp, care de 20 de ani ati nenorocit acest oras.
@scapam pe voi:
gata, sunt pietonale, foarte bine au facut
Oricum bossii de la UBB o sa parcheze in fata Rectoratului, pa avarii. Iar cocalarii, pardon jucatorii de la CFR/mU Cluj o sa faca la fel vis-a-vis de Da Pino, cand isi scot pitipoancele in oras!
@vikingul:
Dacă va fi pietonala(și asa ar trebui sa fie dupa cum s-au desfasurat lucrarile), atunci trebuie regândita circulația pe Avram Iancu(sa fie cu sens dublu pe toată strada).
Oricum, tot proiectul a fost făcut de oameni neprofesioniști care au urmărit doar cheltuirea fondurilor disponibile pentru a nu fi pierdute, nu și estetica și utilitatea unei… Citeste mai departe
Ai dato-n balta cu bota ta de natang lacom de parandarat de la firmele de casa. Da, pietonalizarea orasului/Centrului e chiar indicat,dar dupa ce rezovi Centura si inlele de ocolire. Pe Bratianu, Maniu, Kogalniceanu, Universitatii, etc afluiau masini care mai spargeau din blocajele arhicunoscute de pe axa EST-Vest si retur. Ai creat o probl;ema enorma… Citeste mai departe
Oare pe Kogălniceanu și Universității, dar și pe IC Brătianu și în toată zona centrala nu s-ar putea face niște autostrăzi suspendate? Cam la 20 de metri înălțime sa nu am vertij. Metrou pe dedesubt, autostrăzi pe deasupra și pietonale pe vechile străzi, toată lumea ar fi mulțumită.
@Idee:
@Idee: Extrem de interesant, am sa dezvolt ideea in Campania Electorala, daa, se vor intocmi studii de per ante inainte de pre fezabilitate, sa punem pe masa ceva, pentru electoratul nostru iubit!
da, bagati masinile inapoi pe drumurile pavate, doar asa se pot inchide strazile in fiecare luna pt reparatii si, cel mai important, da bani la cine trebe.
Numa' bine că m-ai stoarcem ceva bani prin noile lucrări de "reamenajare": acuma sunt dale de beton care nu sunt pentru trafic greu/mașini, trecem la asfalt! Firmele de casă își freacă deja mâinile de bucurie ....
@Gogo:
@Gogo: Da, ai dreptate dar la cate strazi are orasul va fii Biiineeee!
Acolo trebe un bloc de 20 de etaje si un mall
@Deci:
@Deci: In viitorul apropiat urmeaza pe repede inainte.
@Ești USR-ist?: esti retardat?
faceti doar acces auto, interzis pietonilor!!! Asta ar fi o schimbare adevarata.
ăsta nu mai știe că a promis ca toată zona din centrul vechi va fi pietonală? El care minte cum suspină ne face hateri?
Ia du-te domnule Boc pe străduța de lângă Turnul Pompierilor și vezi ce haos și ce budă e acolo, să-ți fie rușine slugile de la locală patrulează zilnic pe acolo!
@Păi ce a promis Emil Boc când se lăuda cu proiectul?:
@Ești USR-ist?:
@sunt cel care ii da mwie la ma-ta....zilnic:
@Se tem ziariștii de la Stiri de Cluj că sunt retardați? Habar nu au să scrie un articol? Ce spun cititorii?: Cititorii spun ca esti un biet poulitzer local, care si-a adus si mu ierea acolo, femeie de serviciu sau ajutor bucatarie la vreo cantina asociata si va intra in casa o suma nemuncita prea buna. Ca daca cititorii se desteapta cumva, familia… Citeste mai departe