Vineri 22 Noiembrie

Se toarna ultimul strat de asfalt la linia de tramvai de pe strada Primaverii! Troleibuzele inlocuite vineri cu autobuze


Stratul final de asfalt la linia de tramvai de pe strada Primaverii va fi turnat vineri, 25 noiembrie, iar troleibuzele vor fi inlocuite cu autobuze pe durata lucrarilor.

"In vederea finalizarii lucrarilor la linia de tramvai pe strada Primaverii, intre Pod Calvaria si nodul Omega, pentru realizarea racordarilor intre linia de tramvai si trama adiacenta acesteia, in data de 25 noiembrie 2011 in intervalul orar 11.30 - 16.00 se suspenda circulatia troleibuzelor care tranziteaza aceasta zona si vor fi inlocuite cu autobuze.

Astfel, in acest interval de timp, constructorii vor efectua lucrari de asfaltare pe strada Primaverii intre Pod Calvaria si nodul Omega, iar traficul se va putea desfasura pe linia de tramvai. Data si intervalul orar au fost determinate de asigurarea conditiilor meteo pentru acest tip de lucrare. inlocuirea troleibuzelor este necesara deoarece nu se poate asigura distanta minima intre captatori si linia de contact", a declarat purtatorul de cuvant al Primariei Cluj-Napoca, Oana Buzatu.
 
Liniile de troleibuz afectate de lucrari sunt 1, 6 si 25, iar autobuzele care le vor inlocui vor fi numerotate cu acelesi cifre. Linia 7 se suspenda, iar circulatia cu troleibuze se va relua dupa finalizarea lucrarilor.

La scurt timp dupa finalizarea acestor lucrari, tronsonul va putea fi redat circulatiei rutiere, iar restrictiile de criculatie din zona se vor incheia.

Proiectul de modernizare a liniei de tramvai, pe tronsonul strada Bucium (Manastur) - Piata Garii, vizeaza modernizarea a 11,49 kilometri de linie de tramvai, refacerea a 630 metri patrati de suprafata carosabila si refacerea a 10.732 metri patrati de strat de uzura. De asemenea, vor fi construite a 12 peroane refugiu si amenajarea 3200 mp spatiu verde.

Partea a doua a proiectului, care va incepe in luna mari 2012, vizeaza modernizarea liniei de tramvai pe tronsonul Piata Garii - Bulevardul Muncii, pe o lungime de 14,18 kilometri.

Proiectul de reabilitare a liniei de tramvai este finantat prin Fonduri Europene, avand o valoare de 163.053.903,43 lei (cu TVA), din care valoarea finantarii nerambursabile este 120.705.610,60 lei.

Din aceasta, pentru primul tronson, finantarea se ridica la 76.848.324,42 lei, din care valoarea finantarii nerambursabile este de 55.196.614,92 lei. Pentru tronsonul al doilea finantarea nerambursabila este de 86.205.579,01 lei, din care valoarea finantarii nerambursabile este de 65.508.995,68 lei.

Proiectul a fost castigat in urma licitatiei cu o oferta de 128.988.350,62 lei (TVA inclus), ceea ce inseamna o economie de aproximativ 34 de milioane de lei.

Comentarii Facebook