Sediul Direcției de Asistență Socială și Medicală Cluj-Napoca se mută. Vezi unde va trebui să mergi de acum
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță că începând cu data de 3 ianuarie 2018 toate departamentele din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală a Primăriei s-au mutat în noul sediu din str.Venus fără număr.
Atât ghișeele pentru depunerea de cereri de indemnizații pentru creșterea copilului și alocații pentru copii, care au fost, până la finalul anului 2017, pe str. Moților nr 7, la Centrul de Informare pentru Cetățeni, cât și toate ghișeele de relații cu publicul pe care DASM le-a avut pe str. Șt. O Iosif și în Piața Unirii nr 1 s-au mutat la noul sediu, unde oferă condiții de calitate pentru cetățeni.
La parterul imobilului din str. Venus fn, cu acces pe aleea situată între nr. 20-22 cetățenii găsesc ghișee pentru:
-alocații de stat pentru copii (inclusiv alocația dublă pentru copilul cu dizabilități);
-indemnizații creștere copil;
-stimulent de inserție;
-venit minim garantat (ajutor social);
-alocație de susținere a familiei;
-tichete pentru grădiniță (stimulent educațional);
-masă la cantina de ajutor social;
-ajutoare pentru încălzire a locuinței;
-subvenții pentru ONG-uri;
-preluare cereri pentru stabilirea drepturilor persoanelor cu handicap (anchete sociale, indemnizații, asistent personal, admitere în centre de îngrijire și asistență, transport urban gratuit, card-legitimație de parcare, etc);
-preluare cereri pentru anchete sociale în vederea orientării școlare și profesionale a copiilor cu cerințe educaționale speciale;
-sesizări privind copiii aflați în situații de risc;
-sesizări privind violența domestică;
-notificări ale părinților care pleacă la muncă în străinătate;
-preluare cereri pentru servicii de îngrijiri la domiciliu sau în centre rezidențiale.
0 Comentarii