Si strazile pe care trece noul tramvai vor fi reabilitate in urmatorii 3 ani
Primaria Cluj-Napoca anunta ca, dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare a liniei de tramvai, strazile vor intra intr-un nou proces de modernizare.
"Finalizarea investitiei de reabilitare a liniei de tramvai este un prim pas. Primaria a inceput si demersurile pentru accesarea unor fonduri europene pentru reabilitarea partii carosabile a traseului tramvaiului. Se numeste Proiectul de acces la zona industriala si se afla in acest moment in faza avansata de evaluare. Speram ca in a doua parte a acestui an sa semnam contractul de finantare, dupa care sa urmeze perioada de licitatie, astfel incat in 2013 sa poata incepe si reabilitarea partii efective a partii rutiere din traseul liniei de tramvai, impreuna cu strada de acces dinspre comuna Baciu si strada Oasului.
Pe de alta parte, avand in vedere ca linia de tramvai va permite scurtarea distantelor dintre Manastur - Centru si Gara, cu pana la 20 de minute pentru traseul intreg, speram ca un numar cat mai mare de utilizatori de autovehicule sa renunte la deplasarea pe calea rutiera si sa utilizeze tramvaiul, astfel incat faptul ca strada nu este reabilitata sa nu fie un inconvenient major pentru clujeni", a declarat Oana Buzatu, purtatorul de cuvant al Primariei Cluj-Napoca.
Drumurile pe care s-a lucrat la linia de tramvai au neaparata nevoie de reparatii, fiind distruse de-a lungul anilor de trafic, dar si in ultimul an de lucrarile de reabilitare a liniei.
Peroane noi pe linia de tramvai, intre cartierul Manastur si Piata Garii FOTO
13 Comentarii
Incompetenta dar si rea credinta, primaria lui moisin e un cuib de vipere insetate de bani, foarte multi bani-nu se gandesc decat la lucrari care sa genereze noi si noi ,,comisioane ,,
Si ca pomenea cineva de Brasov... sigur ati vazut ce strazi ca-n palma sunt acolo. De ce la Cluj-Napoca nu s-a putut pana acum? Incompetenta, lipsa de viziune cumva? Facem linia de tramvai, dar pe langa lasam denivelari, canale si gropi. Buna treaba-i asta?
Bine zicea cineva, nu incerca sa rezolvi o problema, creand alta. Ati vazut cum arata strada Plopilor? Linia de tramvai renoivata, pe langa e jale. Unde mai pui ca pe Horea din 2 benzi o sa avem numai una, iar in Manastur s-a renuntat la mai multe locuri de parcare pt refugiul pietonilor? Si nici n-a murit nimeni fara tramvai 1 an de zile...
Nu-mi vine sa cred cati bani merg pe tramvaiu asta nenorocit! este teroare ce fac oamenii astia din primarie -zeci de milioane de euro pe tramvai! Trebuia facut un studiu de impact cate procente din po****tia clujului foloseste tramvaiul in mod regulat -5-8%! Bun ! Cu zecile de milioane de euro cumperi niste AUTOBUZE ULTIMUL RACNET CU MASAJ SI TOATE… Citeste mai departe
Un exemplu de competenta PDL-ista. De ce nu erau semnate contractele de reabilitare stradala odata cu cele pentru reabilitarea liniei de tramvai, astfel incat cei cu drumurile sa intre in lucru imediat dupa finalizarea liniei de tramvai si sa plece amandoi cu lucrarea gata.
Felicitari Administratiei locale! Numai asa Clujul va fi cel mai frumos oras din Romania!
La Brasov S-A DESFIINTAT tramvaiul, ca impiedica circulatia in zona de circulatie maxima.....
La noi o modernizam, strangulam circulatia pe Horea si in alte zone....
E OK....sunt niste bani de luat in joc.
Din pacate nu pentru noi....
Fara tramvaiele moderne clujul nu ar mai fi avut cota de 5 stele !
voua cam nimic nu va convine... eu zic ca era mai bine daca ramaneam cu tramvaiele comuniste care generau dureri de cap, numai ca sa fiti voi multumiti!
pai tre sa pape si guritza lor de firme secupedelizde neste fonduri din avutia cetatenilor pe niste ani de acu incolo!
mama lor de hoti si criminali penticostali satanisti!!!
Destule persoane au tot avertizat ca tramvaiul in Cluj nu se prea potriveste... Mai ales ca o buna portiune din calea lui de rulare este utilizata ca sosea de centura (Dej-Zalau/Oradea). O regula care ar trebui sa le intre in cap oricaror destepti inainte de a porni o investitie: NU INCERCA SA REZOLVI O PROBLEMA GENERAND ALTA MAI MARE DECAT CEA PE CARE… Citeste mai departe
Nu-mi vine sa cred! Deci strazile pe care circula tramvaiul, daca nu vor fi reabilitate, nu vor constitui un impediment pt. soferi intrucat acestia vor renunta la deplasarea cu auto proprii in favoarea tramvaiului. Deci santierul continua, circulatia e blocata, etc, etc. Rusine Primarie, ne-ati mintit din nou!!!!!!
o intrebare scurta: Nu se putea face acest lucru cand s-a inceput inlocuirea liniei?