Stația mobilă vine la tine în comună: Dacă ești clujean și trebuie să-ți faci buletin sau îți expiră în următoarele 180 de zile, nu mai bați drumul la Cluj
Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj începe deplasările cu stația mobilă în 2025
Locuitorii comunei Ploscoș vor beneficia primii de acest serviciu, luni, 14 aprilie.
Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj anunță demararea deplasărilor cu stația mobilă în anul 2025, prima oprire fiind în comuna Ploscoș, pe 14 aprilie. Începând cu ora 9:30, echipa Direcției se va afla la sediul Primăriei Ploscoș pentru preluarea documentelor și fotografiilor necesare eliberării cărților de identitate.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj, a subliniat importanța acestui serviciu, menționând că este destinat în special persoanelor cu mobilitate redusă, vârstnicilor și celor care întâmpină dificultăți în obținerea actelor de identitate. „Prin această inițiativă, venim în sprijinul cetățenilor, economisind timp și bani”, a spus Tișe.
Cetățenii comunei Ploscoș care doresc să obțină un nou act de identitate sunt invitați să se prezinte cu documentele necesare la sediul Primăriei, în special cei care au cărțile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani sau cei care solicită viză de reședință.
Acțiunea se va desfășura cu sprijinul angajaților Primăriei Ploscoș și al poliției locale, pentru asigurarea unui proces organizat și eficient. În 2024, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj a desfășurat 11 acțiuni similare în județ, deservind 1.090 de persoane.
0 Comentarii