Studiul de Fezabilitate pentru Drumul Expres Cluj – Dej va fi finanțat din fonduri europene. Autoritățile bat pasul pe loc de mult timp!
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Cluj – Dej va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport.
Licitația cu o valoare de până la 33,4 milioane de lei a fost lansată în februarie, iar termenul pentru evaluarea ofertelor este 29 iulie. Guvernul va plăti doar 11 milioane de lei din acest cost, iar 28,9 milioane de lei vor fi acoperite din fonduri europene.
Reamintim că licitația pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Cluj – Dej a mai fost lansat în 2021, când patru asocieri de companii depuseseră oferte.
„În conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă optează pentru achiziționarea ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziție publică în cuantum de 5.146.889,54 lei, fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului (fara Rezerve de implementare, “Camera de Date” de proiect si fara Buget de Publicitate), iar Valoarea Estimata Totala (incluzand si serviciile similare) va fi: 33.493.162,02 lei, fara TVA. Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce conține atât valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016”, potrivit SEAP.
6 Comentarii
studiile alea se tot fac si refac inca din anii 80.
drumurile in colonia asta se vor reface numai ca sa poata trece armata muricana pe ele, de asta se face si valea oltului.
deja o fabrica nato de ratii din jermanie face la foc continuu conserve cu eticheta in romaneste, au intrat peste 200 de tiruri cu ratrii alimentare deja in colonie! voi… Citeste mai departe
Planul e ca drumul să fie dat în folosință la o lună după metrou, adică la pulivara.
Emil BOC si Alin PlSAT stiu doar sa taraganeze totul. Asa comanda PNL. Toata zona trebuie sa stagneze pentru interesele lor de business si imobiliare.
aceasta idee cu drumul expres Cluj-Bistrita am auzit-o si in anii 90 (parca de la Ioan Rus), va dati seama ca imbecilii astia de abia acum se apuca de studiile pwlii
si cu studille feza ramanem :)))
@blabla: noi, ei cu banii sifonati prin noile inventii de furat bani