Supervizare de 1,6 mil euro: CNAIR a scos la licitație contractul pentru supervizarea lucrărilor la Drumul Expres Tureni între Autostrada A3 și DN1
Compania de Drumuri, prin DRDP Cluj, a scos la licitație un contract de până la 8,4 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor la Drumul Expres Tureni, șoseaua care urmează să fie construită între Autostrada Transilvania – A3 și DN 1 Turda – Cluj-Napoca.
Contractul pentru supervizare are o durată de 102 luni, primele 18 luni fiind perioada de execuție a lucrărilor, iar restul garanția pe care o acordă constructorul.
„Obiectul contractului: Servicii supervizare pentru: „Executie lucrari drum expres pentru realizarea conexiunii dintre Autostrada A3 (zona Turda) si Drumul National DN 1 (zona Tureni)” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini şi ale legislaţiei în domeniu”, se arată în SEAP.
Supervizorul este responsabil de analizarea, revizuirea și aprobarea următoarelor propuneri ale Antreprenorului, dar fără a fi limitat de acestea: mobilizarea Antreprenorului pe șantier, echipamentele disponibile sau cele importate, aprobarea materialelor și a subantreprenorilor pe care îi propune Antreprenorul, aprobarea prestatorilor de servicii, programul de lucrări, listele de cantități, măsurători și calcule ale constructorului, originea și calitatea materialelor, arată Caietul de Sarcini pe care l-a consultat Economedia. Ofertele pot fi depuse până pe 22 mai, iar prețul ofertei reprezintă 40% din punctaj.
La contractul de 570 de milioane lei pentru execuția Drumului Expres Tureni constructorii Dimex 2000 (România) și Ozaltin (Turcia) au depus oferte, iar Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj este în perioada de evaluare.
Lungimea Drumului Expres este de 4,9 kilometri, iar alți 10 kilometri reprezintă lungimea bretelelor de la nodurile A3 și DN 1 (bretelele vor avea două benzi). Profilul este de drum expres cu o lățime a benzii de circulație de 3,5 metri, un acostament lat de 2,25 metri și spațiu median de 3 metri lățime unde se montează separatoarele de sens. Sunt prevăzute 7 poduri și viaducte din care cel mai lung va fi la kilometrul 4 peste Valea Racilor, un viaduct cu 6 deschideri și o lungime totală de 258 de metri din care tablierul are 246 metri.
A doua structură ca lungime este un pasaj peste Drumul Județean 103 Z, pod de încrucișare cu o lungime de 158 metri, conform caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia. Acest drum Expres este necesar pentru asigurarea unei legături mai rapide pentru accesul în Municipiul Cluj-Napoca din Autostrada Transilvania, în prezent accesul fiind posibil prin municipiul Turda (zona de Sud) sau prin Vest, prin Floreşti şi DN 1, unul dintre cele mai aglomerate tronsoane din România (peste 50.000 autovehicule/zi), scrie economedia.ro.
4 Comentarii
firme de constructii dimex si turcisme... deee cind iti bati joc zeci de ani de constructori ajungi sa ai la licitatie jegosi gen dimex si turciti...
Faceți cel puțin 3 coborâri de pe autostrada în Cluj. Cate una pentru fiecare cartier, și veți elibera Clujul de mașini. Cât de incompetenți puteți fi. La 300 000 de locuitori, tu sa nu ai nici o coborâre?
Faceti mha Centura, lasati alte abateri ale atentiei prostimii, Centura mhga dihori de la Boc la CNAIn... si alte sloboaze.
tureni nu e cluj