Trafic bară la bară în Florești! Care sunt orele de COȘMAR și care e soluția Primăriei?
Traficul în Florești este un adevărat coșmar în anumite ore ale zilei, când oamenii vin spre Cluj-Napoca și la întoarcere, după-amiaza.
Orele în care șoferii sunt puși la grea încercare sunt între 7.00 și 9.00, iar apoi, după-amiaza, între orele 16.30 și 19.00.
Primarul comunei Florești, Horia Șulea, a precizat că soluția va fi realizarea centurii prin spatele centrului comercial Polus, care va avea o valoare de 7 milioane de euro. ”Mă gândesc să iau acest credit de 12 milioane de euro pentru această investiție, dar și pentru a susține alte proiecte de interes public.
Prin caietul de sarcini termenul este de 6 luni pentru acest obiectiv. Dacă vom începe lucrările în această toamnă și va fi o iarnă grea s-ar putea prelungi la 8 luni, dar eu sper ca cel târziu în toamna anului viitor să fie gata lucrarea. Drumul este mai sinuos, dar este o alternativă la DN 1.
Centura va avea o lățime de 7,5 metri, cu rigole și trotuare și o bandă pe sens, pentru trafic greu”, a spus Șulea, în 31 iulie, la emisiunea Știri de Cluj LIVE
Pe acest drum vor circula și mijloacele de trasport în comun. ”Am discutat și cu domnul primar Emil Boc și mi-a spus că vede pe acolo un troleibuz. Dar i-am spus că este o rampă destul de mare dinspre Florești spre Cluj și va fi mai greu. Vom vedea. Oricum, autobuzele vor circula fără probleme”, a mai spus primarul Floreștiului.
Centura va avea 7,8 kilometri, cu tot cu cele două bretele de acces de la Polus și de la Metro.
Între timp, s-a semnat contractul de proiectare a centurii. Primăria Florești a semnat, vineri, 12 septembrie, contractul cu pentru proiectarea centurii de legătură dintre Florești și Cluj-Napoca, în urma licitației câștigate de firma SC Luca Way.
Edilul comunei, Horia Șulea, a declarat că cel mai probabil prin luna decembrie proiectanții vor putea furniza un deviz, astfel încât să înceapă demersurile pentru contractarea unui credit.
S-a semnat contractul de proiectare pentru centura Florești-Mănăștur
11 Comentarii
Problema e ca mobilitatea urbana in zona metropolitana e gestionata gresit (de fapt deloc), la fiind dependenta de automobil si fara alternative realiste de transport in comun. Drumurile noi nu vor rezolva mare lucru. http://proiectcluj.wordpress.com/2014/09/03/cum-ar-putea-arata-transportul-urban-in-cluj/
Sulea mars in Teleorman, ca acolo te mai crede cineva cu promisiunile tale despte centuri ocolitoare si autostrazi
Asta e planificarea mafiotilor care s-au perindat prin pultica in ultimii 25 de ani...
la fel e si in Baciu, dimineata ca sa parcurgi 2 km iti trebuie 40 de minute...
De 3 ani o tot promite si nu o miscat o lupata de pamant acolo! Amu umbla sa ne bage si in datorii de zeci de milioane de euro.. in loc sa administreze banii din buget cu cap!
Nu are vreme primariu sa gandeasca, ca ii ocupat cu studiul lui Hitler pe care am auzit ca il adora...
O promis marea cu sarea acum 3 ani:
- ca face centura ocolitoare
-… Citeste mai departe
Cine i-a pus pe toate viniturile sa se stabileasca in Cluj-Floresti.Oricum suntem noi prea multi in Cluj.
chiar... mai bine ramaneati aici sub deal singuri, ca si cei din Sic :) voi intre voi :)
Vinitura esti tu ma obositule...zici ca toti care si-au cumparat locuinte in Floresti le-au luat pe banii lu' mata !!!! Plictisitule
cei mai multi care au venit sunt oameni destepti care au facut scoli pe aici, fara vinituri Clujul era un oras de idioti, un fel de Caracal mai mare