Traseu recomandat demn de Cartea Recordurilor? De pe Bulevardul Muncii spre Turda FOTO
Clujenii care locuiesc in zona Bulevardului Muncii, strada Oasului, strada Maramuresului si strada Garii se plang ca, dupa inaugurarea centurii de Nord, traficul a crescut din cauza unui indicator "demn de cartea recordurilor".
Indicatorul este amplasat la sensul giratoriu din Apahida, la intrare pe centura Nordului. "Odata cu deschiderea asa zisei centuri de Nord-Est care de fapt este continuarea B-dului Muncii, traficul rutier s-a intensificat foarte mult pe B-dul. Muncii, str. Oasului, str. Garii, str. Maramuresului etc. precum si in cartierele Dambul Rotund si Iris. La sensul giratoriu de intrare pe acest drum, dinspre Apahida, apare un semn de circulatie care in mod uimitor le recomanda soferilor sa mearga spre Turda pe B-dul Muncii, Oasului, respectiv Maramuresului etc.. De foarte multe ori soferi nedumeriti opresc si ii intreaba pe locuitorii acestor strazi daca acesta este drumul pe Turda", ne-au scris locuitorii din zona.
Acestia sustin ca din cauza acestui indicator "soferii fac in loc de 30 de km in mod obisnuit pana la Turda, acum pe acest traseu recomandat ei fac aproximativ 100 de km. Drumul prin oras este mult mai lung si afecteaza locuitorii acestuia prin poluare fonica si noxe, precum si deterioarea caselor, majoritatea soferilor fac ocoluri prin Cluj. De asemenea, consumul de combustibil al camioanelor si al autoturismelor este mult mai mare si implicit poluarea orasului", se arata in acelasi mesaj trimis de locatarii din zona mentionata.
Acestia roaga autoritatile "sa elimine acel semn de circulatie absurd care nu face decat sa introduca in oras un numar mare de vehicule si sa aglomereze mai mult orasul".
Directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Cluj, Ion Pantelimon, a vorbit despre traseul Apahida-Turda, care ar urma sa nu mai treaca prin cartierele Marasti - Gheorgheni si apoi spre Calea Turzii.
"Am preluat anul trecut drumul de la Capus de la Consiliul Judetean Cluj si l-am reabilitat, asa ca este o varianta buna de ocolire pentru traficul greu, de la Turda spre Cluj, in asa fel incat sa se circule pe autostrada. Traseul va fi de la nodul Gilau, prin Capus apoi Nadasel si Cluj-Napoca, apoi pe noua centura B-dul Muncii - Apahida", a precizat Ion Pantelimon, citat de presa clujeana.
Vezi si...
3 Comentarii
In varianta propusa de D-l Pantelimon traficul greu face mai multi km prin oras. In plus toate directiile de trafic sunt directionate pe acest traseu: spre Turda (Bucuresti) spre Oradea, spre Baia Mare, spre Zalau. Deci B-dul Muncii, str. Oasului, Str. Coposu, Calea Baciului etc au devenit bataia de joc a cinismului autoritatilor
numai ca justificarea "afecteaza locuitorii acestuia prin poluare fonica si noxe, precum si deterioarea caselor" este egoista deoarece si pe traseul traian vuia se intampla la fel. deci daca dpdv a lungimii traseului sesizarea e justificata in rest este ceva de tipul sa "moara capra vecinului" ca noi nu suntem obisnuiti cu asa ceva..
deci in loc camioanele sa o ia pe varianta apahida - traian vuia - teodor mihali - titulescu - brancusi - fagului - buna ziua - calea turzii, mr. pantelimon zice sa mearga apahida - bulevardul muncii - oasului - coposu - baciu - mera - capus - gilau - autostrada (cu precizarea ca de la capus trebuie sa se intoarca vreo 8 kilometri inspre cluj) - turda.… Citeste mai departe